Standardowo – jak toto działa w praktyce? Sami zobaczcie film poniżej! Pamiętajcie o małym konkursie, który odbędzie się wtedy, kiedy Snow Battle ARURF wejdzie na serwery live!
Runy
Co by tu o nich powiedzieć…
Główne drzewko:
- Kometa -> Q/W gwarantuje bezproblemowe trafienie.
- Mana Flow -> Bardzo przyjemne do dżungli, kiedy korzystamy ze skilli dość często.
- Transcendencja -> 10% przy normalnym buildzie bez Morello gwarantuje około 25-35% CDR w late.
- Poparzenie -> Tutaj już osobista preferencja, bierzcie, co Wy uważacie za słuszne.
Drugie drzewko -> Inspiracja – jest to moja osobista preferencja, szczególnie przez to, że Morgana w dżungli może mieć „nienajlepszy” pierwszy clear.
- Rynek -> Możliwość kupienia lepszych przedmiotów wcześniej jest sweet.
- Kosmiczna -> 5% CDR na starcie? Bierę!
Przedmioty
Start:
- Talizman Łowcy + potka za 150 złota
Core:
- Niebieski AP przedmiot dla dżunglera/Runiczne Echo -> Zhonya -> Obuwie Maga
Reszta standardowa jak przy Morganie na midzie; Udręka Liandry’ego.
Skille
Pierwszy clear:
- W -> Q -> Q -> E
Reszta meczu:
- R/Q/W/E
Dlaczego jest to taki świetny pick?
Autentycznie jak normalny pick do dżungli!
- Ostatnie buffy
Pierwszy clear może wydawać się dość problematyczny, aczkolwiek dzięki buffom early (tak: 15% lev 1 -> 20% na wszystkich poziomach) może być naprawdę przyjemnie grać Morganą w dżungli.
- CDR W
Dodatkowo mamy jeszcze skrócenie czasu odnowienia W, które jest jeszcze bardziej sweet -> clear wilków/brzytwodziobów dzięki temu jest jeszcze lepszy!
- Dobre ganki
Przewidywalne, aczkolwiek całkiem niezłe – serio! Jeżeli zerootujemy (jeez) wroga za pomocą Q, a nasz gankowany sojusznik ma jakąś formę CC, to… kill chyba gwarantowany. Szczególnie dobre są ganki na bota, ponieważ… wiecie dlaczego.
Co może ssać?
- Problemy z 1 vs. 1
Morgana jest świetna w zespole, aczkolwiek… powinna sobie poradzić na jakichś squishy przeciwników – gorzej jeżeli Morgana spotka coś w stylu Ornna, który ma swoje magiczne W.
- Invade w early… ją zabije
W early Morgana jest naprawdę słaba – jeżeli w jej drogę wejdzie np. Shaco, to… wiecie, gdzie będzie misterny plan. Jeżeli przeżyjemy early, to dalej jest tylko łatwiej.
- Potrzebna specjalna kombinacja
AP jungle może być całkiem przydatna, szczególnie wtedy, kiedy na topie mamy tanka, na midzie asasyna (Zed, Talon), a na bocie ADC i tanka. Wtedy Morgana ze swoją tarczą oraz świetnym CC może także robić za… supporta!
I jak?
Jest nieźle – tak naprawdę nieźle. Fajny pick do zabawy oraz ze zgranym zespołem… będzie to działać świetnie! Morgana i jej stuny bolą jak nigdy, jej obrażenia też są niezłe; warto spróbować tego picka. Oczywiście są też minusy, takie jak słabość w early oraz problemy z walką 1 na 1.
Ale i tak – spróbujcie tego picka, chociaż raz.
Jeżeli jednak nie wierzycie, że to może działać (oraz pominęliście film na początku), to macie poniżej tl;dr gameplayu Morganą w dżungli!