Nowi bohaterowie i skórki
Początek 1. sezonu rankingowego
Wydarzenia
W patchu 2.0 rozpocznie się wydarzenie, w którym celem będzie znalezienie nowych bohaterów w Wild Rift: Ekspedycja Yordlów.
Systemy gry
Odpowiedzi na sygnały
Za pomocą odpowiedzi na sygnały poinformujecie współgraczy, że odebraliście ich wiadomość.
Smok i Baron – liczniki odrodzenia
Są teraz wyświetlane na tablicy wyników.
Tablica wyników
Informacje o wrogach na tablicy wyników będą aktualizowane wyłącznie, gdy gracz zobaczy wroga, a nie w czasie rzeczywistym.
Koło emotek
Koło emotek można teraz otworzyć, przytrzymując palec na bohaterze (a nie klikając w panel komunikacji).
Wiadomości systemowe
Wiadomości systemowe nie blokują już graczowi widoku swojego bohatera (np. wiadomości o nieudanym poddaniu się nie zasłonią widoku podczas gry).
Szczegółowe statystyki
W zakładce statystyk na tablicy wyników gracze mogą teraz sprawdzić dokładny opis najważniejszych statystyk, wliczając w to dokładną wartość procentową redukcji obrażeń zapewnianą przez pancerz i odporność na magię, a także przelicznik przyspieszenia umiejętności na skrócenie czasu odnowienia.
Wieże
Wieże teraz priorytetowo atakują superstwory zamiast stworów oblężniczych.
System dobierania przeciwników
Dostosowano system dobierania przeciwników, by poprawić wrażenia z gry i system rankingowy.
Rankingi
Rankingi aktualizują się teraz co 10-15 minut zamiast co 24 godziny.
Czat i lista znajomych
Wprowadzono kilka usprawnień do czatu, m.in. lepszą oprawę wizualną czatu głosowego umówionej grupy. Poprawiono też filtry listy znajomych i wprowadzono kilka zmian do interakcji społecznościowych.
Zmiany balansu
Nerfy postaci
Master Yi
- Wuju Style (3)
- Efektywność bonusowych nieuchronnych obrażeń przeciwko stukturom: 33%.
Zed
- Razor Shuriken (1)
- Szerokość pocisku: 175 ⇒ 125.
Buffy postaci
Wukong
- Warrior Trickster (2)
- Klon teraz powtarza rzucaną umiejętność Wukonga Golden Staff (1).
Nerfy neutralnych objective’ów
Crest of Cinders (Red Buff)
- Nieuchronne obrażenia na sekundę: 1,6 * poziom bohatera + 10 ⇒ 1 * poziom bohatera + 10.
Evolved Crest of Cinders
- Nieuchronne obrażenia na sekundę: 3,2 * poziom bohatera + 15 ⇒ 1,5 * poziom bohatera + 15.
Rift Herald
- Obrażenia dla oka (ataków od tyłu): 20% maksymalnego zdrowia ⇒ 15% maksymalnego zdrowia.
- Oko zamyka się, gdy Heraldowi pozostało 20% HP (zamiast 15%).