Podobnie jak w League of Legends, patche Wild Rift będziemy widzieć co dwa tygodnie.
Zobacz też:
Kto pracuje nad balansem Wild Rift?
- Jonathan „JCM1117” Chao – zarządza zespołem ds. wyważenia Wild Rift od ponad roku; pracował wcześniej dla Ubisoftu.
- Alex „Wav3Break” Huang – od wczesnych etapów produkcji Wild Rift był związany z grą; odpowiada za projekt sterowania rozgrywką Wild Rift; wcześniej zajmował się bohaterami i balansem League of Legends (odpowiadał np. za reworki i minireworki Shyvany, Zeda, Azira, Kindred i Swaina).
- Bao „ShinKaigan” Nguyen – zajmuje się balansem, przyszłymi mapami i trybami w Wild Rift; mistrz świata sezonu drugiego gry Vainglory (potem pracował w zespole projektantów).
- Mike „RogueFool” Breese – pracuje nad standaryzacja używania many i ulepszeniami Herolda Riftu; wcześniej pracował nad Avalanche dla Warner Bros.
Co jest balansowane?
- Statystyki i umiejętności bohaterów po ich publikacji.
- Runy.
- Czary przywoływacza.
- Przedmioty.
- Zalecany ekwipunek.
- Tempo rozgrywki.
- Budowle i stwory.
- Potwory w dżungli.
- Cele neutralne.
Jaki jest cel zespołu ds. wyważenia Wild Rift?
Jak stwierdził Jonathan Chao:
Chcemy sprawić, by Wild Rift było najlepiej wyważoną mobilną grą MOBA wszech czasów.
Jak często będą patche?
Podobnie jak w League of Legends, docelowo duże patche pojawiać się będą co dwa tygodnie w ustalonym dniu tygodnia.
Na początkowym etapie po wydaniu gry mogą one pojawiać się nieco mniej regularnie, jako że wciąż opracowywany jest harmonogram prac projektanckich.
Większe zmiany i poprawki błędów czasami wymagają pełnej aktualizacji klienta, co będzie trwało nieco dłużej w przypadku Wild Rift – takie zmiany mogą wymagać wprowadzania ich poprzez sklepy firm trzecich.