League of Legends Mobile r.

W jaki sposób Riot będzie balansować Wild Rift?

Podobnie jak w League of Legends, patche Wild Rift będziemy widzieć co dwa tygodnie.

Zobacz też:

Kto pracuje nad balansem Wild Rift?

  • Jonathan „JCM1117” Chao – zarządza zespołem ds. wyważenia Wild Rift od ponad roku; pracował wcześniej dla Ubisoftu.
  • Alex „Wav3Break” Huang – od wczesnych etapów produkcji Wild Rift był związany z grą; odpowiada za projekt sterowania rozgrywką Wild Rift; wcześniej zajmował się bohaterami i balansem League of Legends (odpowiadał np. za reworki i minireworki Shyvany, Zeda, Azira, Kindred i Swaina).
  • Bao „ShinKaigan” Nguyen – zajmuje się balansem, przyszłymi mapami i trybami w Wild Rift; mistrz świata sezonu drugiego gry Vainglory (potem pracował w zespole projektantów).
  • Mike „RogueFool” Breese – pracuje nad standaryzacja używania many i ulepszeniami Herolda Riftu; wcześniej pracował nad Avalanche dla Warner Bros.

Co jest balansowane?

  • Statystyki i umiejętności bohaterów po ich publikacji.
  • Runy.
  • Czary przywoływacza.
  • Przedmioty.
  • Zalecany ekwipunek.
  • Tempo rozgrywki.
  • Budowle i stwory.
  • Potwory w dżungli.
  • Cele neutralne.

Jaki jest cel zespołu ds. wyważenia Wild Rift?

Jak stwierdził Jonathan Chao:

Chcemy sprawić, by Wild Rift było najlepiej wyważoną mobilną grą MOBA wszech czasów.

Jak często będą patche?

Podobnie jak w League of Legends, docelowo duże patche pojawiać się będą co dwa tygodnie w ustalonym dniu tygodnia.

Na początkowym etapie po wydaniu gry mogą one pojawiać się nieco mniej regularnie, jako że wciąż opracowywany jest harmonogram prac projektanckich.

Większe zmiany i poprawki błędów czasami wymagają pełnej aktualizacji klienta, co będzie trwało nieco dłużej w przypadku Wild Rift – takie zmiany mogą wymagać wprowadzania ich poprzez sklepy firm trzecich.