Wygląda na to, że po miesiącach testowania wreszcie zmiany Wukonga trafią na serwery live.
Zobacz też:
Co dalej?
Do tej pory nad Wukongiem pracował Riot Lutzburg. Został jednak odsunięty od tego projektu i przejął go Riot August.
Zgodnie z zapowiedzią z wczoraj ponownie określono cele. Rioter je przedstawił:
- Sprawienie, żeby Wukong był mniej jednostajny. Ma mieć większe możliwości robienia różnych rzeczy i więcej form outplayu. Gameplay ma być mniej oparty na taktyce “wszystko albo nic”. Częściowo cel ten zostanie zrealizowany przez zmiany W, które dotychczas testowano na PBE.
- Wzmocnienie Wukonga na topie i w dżungli.
Żeby móc zrealizować te cele, Wukong na midzie i pod lethality stanie się słabszy (jednak nadal będzie możliwe granie nim w ten sposób).
Harmonogram
- 18 lub 19 lutego 2020 r. – nowe zmiany trafią na PBE.
- Patch 10.6 – wydanie zmian Wukonga na serwery live. Riot rozważa również patch 10.5, gdyby zaproponowana lista zmian okazała się idealna, jednak jest on bardzo mało prawdopodobny.
- Patch 10.6 jest planowany na środę, 18 marca 2020 r., 10.5 – na środę, 4 marca 2020 r.
Zmiany dotychczas
testowane na PBE
Statystyki podstawowe
- Bazowe HP zmniejszone z 577,8 do 540.
- Mana zmniejszona z 265,84 do 265.
- Bazowe MR zmniejszone z 32,1 do 28.
- Regeneracja many zmniejszona z 8,042 do 8,04.
Strength of Stone (pasyw)
- Na 3 sekundy po wejściu w niewidzialność lub krzaki (niezależnie od tego, czy wróg posiada w nich wizję), Wukong otrzymuje tarczę na obrażenia każdego rodzaju, o wartości 40 (+10% maksymalnego zdrowia). Efekt może zostać załączony raz na 16/14/12 sekund (na poziomach 1/7/13).
- Nie zapewnia już bonusowych odporności zależnych od pobliskich wrogich bohaterów.
Crushing Blow (Q)
- Zmieniono nazwę z Wuju Strike.
- Koszt many zmniejszony z 40 do 30.
- Cooldown zmniejszony z 9/8/7/6/5 sekund do 8/7/6/5/4 sekund.
- Obrażenia zmienione z 10/40/70/100/130 (+1/1,1/1,2/1,3/1,4 całkowitego AD) na 1 AD +15/30/45/60/75 obrażeń (+ 0,65 bonusowego AD).
- [Nowość] Wukong i klon zadają celowi 10/12,5/15/17,5/20% bonusowych obrażeń przez 3 sekundy.
- Atak zmniejsza pancerz celu o 10/15/20/25/30% na 4 sekundy.
- Zasięg autoataku klona zwiększony o 125.
- Czas trwania klona zwiększony o 0,25 sekundy (może wykonać jeszcze jeden autoatak).
Warrior Trickster (W)
- Koszt many: 50/55/60/65/70.
- Natychmiastowo dashuje w kierunku kursora gracza zamiast dalekozasięgowego blinka.
- Zasięg: 350.
- Prędkość: 1200.
- Nie może dashować przez ściany.
- Klon jest teraz traktowany jak nieruchomy bohater i będzie atakować pobliskich wrogów, priorytetyzując ostatniego przeciwnika, któremu Wukong zadał obrażenia.
- Ataki klona zadają skalujące się obrażenia w wysokości 50/62,5/75/87,5/100% AD Wukonga zależnie od poziomu umiejętności. Nakładają efekty przy trafieniu, ale nie mogą trafić krytycznie.
- Przy pojawieniu się klon wygląda identycznie jak animacja Wukonga, następnie animacja odpowiada tej, którą Wukong widzi po wciśnięciu klawisza “S”.
- Cooldown zwiększony z 18/16/14/12/10 sekund (od momentu zniknięcia klona) do 22/20/18/16/14 sekund (od momentu początku castowania).
- Czas trwania niewidzialności zmniejszony z 1,5 sekundy do 1 sekundy.
- Wukong może zostać ujawniony tylko przez wieże lub True Sight.
Nimbus Strike (E)
- Cooldown: 10 sekund.
- Teraz zadaje obrażenia magiczne zamiast fizycznych (ale skaluje się z AD, nie AP).
- Obrażenia magiczne: 65/100/135/170/205 (+80% bonusowego AD).
- Koszt many zmniejszony z 45/50/55/60/65 do 40/45/50/55/60.
- Bonusowa prędkość ataku na 4 sekundy: 30/35/40/45/50%.
Cyclone (R)
- Cooldown: 120/105/90 sekund.
- Koszt many: 100.
- Częstotliwość obrotów zwiększona do 0,25 sekundy z 0,5 sekundy (obrażenia na obrót zostały zmniejszone o połowę).
- Obrażenia przy każdym obrocie nakładają Conquerora.
- Przelicznik obrażeń zwiększony z 1,1 do 1,25 AD na sekundę.
- Bonusowa prędkość ruchu zmieniona na stałe 30/40/50%.
- Buff prędkości ataku z E odnawia się, gdy ult jest aktywny.
- Wukong może teraz przerwać wcześniej R przez użycie innej umiejętności lub ponowne użycie R.
- Obrażenia fizyczne na sekundę: 2,5/5,5/8,5% (+0,1% na 10 AD)% maksymalnego zdrowia celu.
- Maksymalne obrażenia dla minionów: 200/400/600 na poziomach 6/11/16.