Najważniejsza wiadomość wieczoru - Ornn dostaje z powrotem nieustępliwość na W!
Duże zmian, raj dla mainów?
Zmiany Ornna w 8.23
Statystyki
- HP za poziom zwiększone z 90 do 95
- Pancerz za poziom zwiększony z 3-4
Pasywka:
- Usunięto: Ornn i Sojusznicy nie musza już czekać, aż Ornn wbije 13 poziom aby móc zakupić ulepszone itemy
- Nowość: Kiedy Ornn osiągnie 11 poziom, każdy item który może ulepszyć, który posiada w tym momencie lub zakupi go w przyszłości, będzie automatycznie ulepszony – bez żadnego kosztu. Każde 4 następne poziomy po 11 (12/13/14/15) pozwolą Ornnowi ulepszyć jeden przedmiot dla sojusznika (maks. 1 na sojusznika), bez żadnego kosztu. Ornn musi być blisko sojusznika i klinąć na niego, co sprawi, że wykuje ulepszony item.
Q:
- Koszt many zmniejszony z 55 do 45
W:
- Tarcza Ornna na W została usunięta
- W Ornna teraz daje mu… nieustępliwość podczas trwania umiejętności (gwiazdka już w listopadzie! ~Split)
- Czas trwania W skrócony z 1s do .75s
- Obrażenia kruchości zwiększony z 7%+.3% za poziom do 10% +.5% za poziom
- CD zmnieniony z 17/15/13/11/9 do 14 na wszystkich poziomach
E:
- Koszt many zmieniony z 50 na wszystkich poziomach do 35/40/45/50/55
- Czas trwania podrzutu zwiększony z 1s do 1.25s
R:
- 1 użycie R: spowolnienie skaluje się teraz, z czasem który przebył aktywacji Ulta (min. 10%).
- 2 użycie R: czas trwania podrzucenia jest zmniejszony o 50% po pierwszym trafieniu w przeciwnika.
Dlaczego te zmiany?
Ornn miał swoje problemy z balansem… od pojawienia się na serwerach live. Był denerwującym przeciwnikiem na linii, dodatkowo mogliśmy go bardzo często widzieć w pro-rozgrywkach. I nie, prosi nie zagwranatowali Ornnowi wysokiego WR, ponieważ to na serwerach live było naprawdę niskie.
Te zmiany powinny zredukować jego liczbę problemów i sprawić, że WR dla normalnego gracza Ornna wreszcie wzrośnie.