League of Legends r.

Minirework Ornna na PBE – NIEUSTĘPLIWOŚĆ WRACA!

Najważniejsza wiadomość wieczoru - Ornn dostaje z powrotem nieustępliwość na W!

Duże zmian, raj dla mainów?

Zmiany Ornna w 8.23

Statystyki

  • HP za poziom zwiększone z 90 do 95
  • Pancerz za poziom zwiększony z 3-4

Pasywka:

  • Usunięto: Ornn i Sojusznicy nie musza już czekać, aż Ornn wbije 13 poziom aby móc zakupić ulepszone itemy
  • Nowość: Kiedy Ornn osiągnie 11 poziom, każdy item który może ulepszyć, który posiada w tym momencie lub zakupi go w przyszłości, będzie automatycznie ulepszony – bez żadnego kosztu. Każde 4 następne poziomy po 11 (12/13/14/15) pozwolą Ornnowi ulepszyć jeden przedmiot dla sojusznika (maks. 1 na sojusznika), bez żadnego kosztu. Ornn musi być blisko sojusznika i klinąć na niego, co sprawi, że wykuje ulepszony item.

Q:

  • Koszt many zmniejszony z 55 do 45

W:

  • Tarcza Ornna na W została usunięta
  • W Ornna teraz daje mu… nieustępliwość podczas trwania umiejętności (gwiazdka już w listopadzie! ~Split)
  • Czas trwania W skrócony z  1s do .75s
  • Obrażenia kruchości zwiększony z 7%+.3% za poziom do 10% +.5% za poziom
  • CD zmnieniony z 17/15/13/11/9 do 14 na wszystkich poziomach

E:

  • Koszt many zmieniony z 50 na wszystkich poziomach do 35/40/45/50/55
  • Czas trwania podrzutu zwiększony z  1s do 1.25s

R:

  • 1 użycie R: spowolnienie skaluje się teraz, z czasem który przebył aktywacji Ulta (min. 10%).
  • 2 użycie R: czas trwania podrzucenia jest zmniejszony o 50% po pierwszym trafieniu w przeciwnika.

Dlaczego te zmiany?

Ornn miał swoje problemy z balansem… od pojawienia się na serwerach live. Był denerwującym przeciwnikiem na linii, dodatkowo mogliśmy go bardzo często widzieć w pro-rozgrywkach. I nie, prosi nie zagwranatowali Ornnowi wysokiego WR, ponieważ to na serwerach live było naprawdę niskie.

Te zmiany powinny zredukować jego liczbę problemów i sprawić, że WR dla normalnego gracza Ornna wreszcie wzrośnie.