League of Legends r.

Mikropatch Wild Rift: nerfy i buffy postaci w patchu 1.1b

Do Wild Rift trafił mikropatch ze zmianami balansu.

Bohaterowie

Buffy

Akali

Podstawowe statystyki:

  • Pancerz: 30 pkt. → 35 pkt.

Assassin’s Mark (pasyw)

  • Premia do prędkości ruchu: 40% → 50%.

Twilight Shroud (2)

  • Czas odnowienia: 20 sek. → 18 sek.
  • Premia do prędkości ruchu: 25/30/35/40% → 30/35/40/45%.

Shuriken Flip (3)

  • Zasięg pocisku: 7 jedn. → 7,5 jedn.

Evelynn

Hate Spike (1)

  • Zasięg: 5 jedn. → 6,5 jedn.
  • Skalowanie mocy umiejętności: 40% → 50%.

Varus

Podstawowe statystyki:

  • Prędkość ruchu: 325 jedn. → 330 jedn.

Blighted Quiver (2)

  • Czas odnowienia: 30 sek. → 25 sek.
  • Czas działania wzmocnienia: 4 sek. → 6 sek.
  • Obrażenia: 3/3,5/4/4,5% maks. zdrowia → 3,5/4/4,5/5% maks. zdrowia.

Nerfy

Amumu

Despair (2)

  • Obrażenia: 20/25/30/35 pkt. → 10/15/20/25 pkt.

Curse of the Sad Mummy (4)

  • Czas działania ogłuszenia: 2 sek. → 1,5/1,75/2,0 sek.

Blitzcrank

Podstawowe statystyki:

  • Podstawowa mana: 345 pkt. → 300 pkt.
  • Podstawowa regeneracja many: 15 pkt. → 9 pkt.
  • Regeneracja many co poziom: 1,1 pkt. → 0,7 pkt.

Mana Shield (pasyw)

  • Czas odnowienia: 50 sek. → 80 sek.

Rocket Grab (1)

  • Szerokość pocisku: 1,5 jedn. → 1 jedn.
  • Obrażenia: 80/140/200/260 pkt. → 60/120/180/240 pkt.

Overdrive (2)

  • Czas działania samospowolnienia: 1 sek. → 1,5 sek.

Ezreal

Rising Spell Force (pasyw)

  • Prędkość ataku za każdy ładunek: 12,5% → 10%.

Mystic Shot (1)

  • Obrażenia: 20/55/90/125 pkt. → 20/50/80/110 pkt.

Arcane Shift (3)

  • Czas odnowienia: 19/17/15/13 sek. → 25/22/19/16 sek.

Gragas

Podstawowe statystyki:

  • Zdrowie: 690 pkt. → 650 pkt.

Barrel Roll (1)

  • Skalowanie mocy umiejętności: 80% → 70%.

Drunken Rage (2)

  • Czas odnowienia: 4 sek. → 4,5 sek.

Explosive Cask (4)

  • Skalowanie mocy umiejętności: 80% → 70%.

Jhin

Podstawowe statystyki:

  • Początkowa prędkość ataku: 0,75 jedn. → 0,66 jedn.
  • Przyrost prędkości ataku co poziom: 2,2% → 3,2%.
    • Prędkość ataku na 15. poziomie: 0,94 jedn. (bez zmian).
  • Przyrost obrażeń od ataku co poziom: 5,5 pkt. → 4,55 pkt.
  • Obrażenia od ataku na 15. poziomie bez przedmiotów: 196 pkt. → 177 pkt.

Captive Audience (3)

  • Spowolnienie: 45% → 30%.

Curtain Call (4)

  • Czas odnowienia: 80/70/60 sek. → 95/80/65 sek.

Lee Sin

Safeguard (2)

  • Czas odnowienia: 15/14/13/12 sek. → 15 sek.
  • Wartość tarczy: 80/160/240/320 pkt. → 60/120/180/240 pkt.
  • Obrażenia: 55/100/145/190 pkt. → 50/75/100/125 pkt.
  • Wampiryzm fizyczny i zaklęć: 40/60/80/100% → 35/50/65/80%.

Przedmioty

Nerfy

Przedmioty przeciwko tankom

Last Whisper

  • Przebicie pancerza: 20% → 15%.

Mortal Reminder

  • Przebicie pancerza: 35% →30%.

Poprawki

Przedmioty z efektami użycia

Zaklęcie – Teleportacja

  • Koszt: 1000 szt. złota → 800 szt. złota.

Zaklęcie – Inercja

  • Koszt: 1000 szt. złota → 800 szt. złota.

Zaklęcie – Żywe Srebro

  • Koszt: 500 szt. złota → 800 szt. złota

Dżungla

Nerfy

Czary

Smite

  • Zmniejsza PD zdobywane po zabiciu stworów o 20% przez pierwsze 5 minut gry.

Poprawki

Potwory w dżungli

Baron Nashor

  • Czas odrodzenia: 180 sek. → 210 sek.

Wędrujący Krab

  • Czas odrodzenia: 120 sek. → 150 sek.

Dzielenie doświadczenia

  • Dzielenie doświadczenia: 150% → 140%.
  • PD zdobywane po zabiciu stworów (w przypadku duetów w alei): 75% → 70%.