Do Wild Rift trafił mikropatch ze zmianami balansu.
Bohaterowie
Buffy
Akali
Podstawowe statystyki:
- Pancerz: 30 pkt. → 35 pkt.
Assassin’s Mark (pasyw)
- Premia do prędkości ruchu: 40% → 50%.
Twilight Shroud (2)
- Czas odnowienia: 20 sek. → 18 sek.
- Premia do prędkości ruchu: 25/30/35/40% → 30/35/40/45%.
Shuriken Flip (3)
- Zasięg pocisku: 7 jedn. → 7,5 jedn.
Evelynn
Hate Spike (1)
- Zasięg: 5 jedn. → 6,5 jedn.
- Skalowanie mocy umiejętności: 40% → 50%.
Varus
Podstawowe statystyki:
- Prędkość ruchu: 325 jedn. → 330 jedn.
Blighted Quiver (2)
- Czas odnowienia: 30 sek. → 25 sek.
- Czas działania wzmocnienia: 4 sek. → 6 sek.
- Obrażenia: 3/3,5/4/4,5% maks. zdrowia → 3,5/4/4,5/5% maks. zdrowia.
Nerfy
Amumu
Despair (2)
- Obrażenia: 20/25/30/35 pkt. → 10/15/20/25 pkt.
Curse of the Sad Mummy (4)
- Czas działania ogłuszenia: 2 sek. → 1,5/1,75/2,0 sek.
Blitzcrank
Podstawowe statystyki:
- Podstawowa mana: 345 pkt. → 300 pkt.
- Podstawowa regeneracja many: 15 pkt. → 9 pkt.
- Regeneracja many co poziom: 1,1 pkt. → 0,7 pkt.
Mana Shield (pasyw)
- Czas odnowienia: 50 sek. → 80 sek.
Rocket Grab (1)
- Szerokość pocisku: 1,5 jedn. → 1 jedn.
- Obrażenia: 80/140/200/260 pkt. → 60/120/180/240 pkt.
Overdrive (2)
- Czas działania samospowolnienia: 1 sek. → 1,5 sek.
Ezreal
Rising Spell Force (pasyw)
- Prędkość ataku za każdy ładunek: 12,5% → 10%.
Mystic Shot (1)
- Obrażenia: 20/55/90/125 pkt. → 20/50/80/110 pkt.
Arcane Shift (3)
- Czas odnowienia: 19/17/15/13 sek. → 25/22/19/16 sek.
Gragas
Podstawowe statystyki:
- Zdrowie: 690 pkt. → 650 pkt.
Barrel Roll (1)
- Skalowanie mocy umiejętności: 80% → 70%.
Drunken Rage (2)
- Czas odnowienia: 4 sek. → 4,5 sek.
Explosive Cask (4)
- Skalowanie mocy umiejętności: 80% → 70%.
Jhin
Podstawowe statystyki:
- Początkowa prędkość ataku: 0,75 jedn. → 0,66 jedn.
- Przyrost prędkości ataku co poziom: 2,2% → 3,2%.
- Prędkość ataku na 15. poziomie: 0,94 jedn. (bez zmian).
- Przyrost obrażeń od ataku co poziom: 5,5 pkt. → 4,55 pkt.
- Obrażenia od ataku na 15. poziomie bez przedmiotów: 196 pkt. → 177 pkt.
Captive Audience (3)
- Spowolnienie: 45% → 30%.
Curtain Call (4)
- Czas odnowienia: 80/70/60 sek. → 95/80/65 sek.
Lee Sin
Safeguard (2)
- Czas odnowienia: 15/14/13/12 sek. → 15 sek.
- Wartość tarczy: 80/160/240/320 pkt. → 60/120/180/240 pkt.
- Obrażenia: 55/100/145/190 pkt. → 50/75/100/125 pkt.
- Wampiryzm fizyczny i zaklęć: 40/60/80/100% → 35/50/65/80%.
Przedmioty
Nerfy
Przedmioty przeciwko tankom
Last Whisper
- Przebicie pancerza: 20% → 15%.
Mortal Reminder
- Przebicie pancerza: 35% →30%.
Poprawki
Przedmioty z efektami użycia
Zaklęcie – Teleportacja
- Koszt: 1000 szt. złota → 800 szt. złota.
Zaklęcie – Inercja
- Koszt: 1000 szt. złota → 800 szt. złota.
Zaklęcie – Żywe Srebro
- Koszt: 500 szt. złota → 800 szt. złota
Dżungla
Nerfy
Czary
Smite
- Zmniejsza PD zdobywane po zabiciu stworów o 20% przez pierwsze 5 minut gry.
Poprawki
Potwory w dżungli
Baron Nashor
- Czas odrodzenia: 180 sek. → 210 sek.
Wędrujący Krab
- Czas odrodzenia: 120 sek. → 150 sek.
Dzielenie doświadczenia
- Dzielenie doświadczenia: 150% → 140%.
- PD zdobywane po zabiciu stworów (w przypadku duetów w alei): 75% → 70%.