League of Legends r.

Mikropatch 10.20 – 2 października – zmiany URF-a

Na serwery live trafił mikropatch ze zmianami URF-a.

Buffy

  • Bard: +20% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +20% zadawanych obrażeń, -20% otrzymywanych obrażeń.
  • Corki: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń.
  • Diana: -5% zadawanych obrażeń ⇒ -3% zadawanych obrażeń.
  • Nocturne: -5% zadawanych obrażeń ⇒ -3% zadawanych obrażeń.
  • Rumble: -10% zadawanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń.
  • Sett: +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń.
  • Sivir: -8% zadawanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń.
  • Wukong: -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń.
  • Yasuo: +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń.
  • Yone: standardowe wartości ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń.
  • Yorick: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń.

Nerfy

  • Aatrox: +20% zadawanych obrażeń, -25% otrzymywanych obrażeń ⇒ +20% zadawanych obrażeń, -22% otrzymywanych obrażeń.
  • Akali: +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń.
  • Aphelios: +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń.
  • Ashe: +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń.
  • Aurelion Sol: -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń.
  • Braum: +10% zadawanych obrażeń, -25% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -20% otrzymywanych obrażeń.
  • Fiora: -5% zadawanych obrażeń, -5% uzdrowienia ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń,, -5% uzdrowienia.
  • Gragas: -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń.
  • Irelia: +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń.
  • Jhin: +20% zadawanych obrażeń ⇒ +15% zadawanych obrażeń.
  • Jinx: +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +3% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń.
  • Lucian: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ standardowe wartości.
  • Rammus: +10% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń.
  • Riven: -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń.
  • Sion: +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń.
  • Tahm Kench: +30% zadawanych obrażeń, -30% otrzymywanych obrażeń, +10% uzdrowienia,, +10% tarczy ⇒ +25% zadawanych obrażeń, -30% otrzymywanych obrażeń, +10% uzdrowienia,, +10% tarczy.
  • Vayne: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -3% otrzymywanych obrażeń.
  • Volibear: standardowe wartości ⇒ -5% zadawanych obrażeń.
  • Yuumi: -20% zadawanych obrażeń, -30% uzdrowienia, +100% cooldownu E ⇒ -20% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń, -30% uzdrowienia, +100% cooldownu E.