Mid-Range Druid jest bardzo silną talią w Hearthstone od dawien dawna. Gra nim polega na uzyskiwaniu rampy, czyli rozpędzaniu się i posiadaniu zagrania na większość ruchów.
Które karty można wymieniać?
Jeżeli trafiamy na dużo aggro decków:
– Łowca grubego zwierza
+ Technik kontroli umysłu
+ Pretendentka z Darnassus
Jeżeli trafiamy na dużo kontrolnych decków:
– Żywe korzenie
+ Ragnaros Władca Ognia
+ Sylwana Bieżywiatr
+ Drzewiec wojny
Nie dodawaj wszystkich tych kart, wybierz jedną, ewentualnie dwie z nich.
Mulligan:
Czyli jakich kart szukamy na start.
Przeciwko Druidowi:
Orzeźwienie, Gwałtowny wzrost, Pretendentka z Darnassus (jeżeli takową posiadamy w talii), Cień z Naxxramas
Przeciwko Magowi:
Orzeźwienie, Gniew, Gwałtowny wzrost, Pretendentka z Darnassus (jeżeli takową posiadamy w talii), Cień z Naxxramas
Dodatkowo, jeżeli napotykacie dużo magów typu tempo warto grać tą Pretendentkę. Jeżeli przeciwnik, ma lustrzane odbicie i skopiuje Pretendentkę, straci on jeden kryształ many, po jej śmierci.
Przeciwko Szamanowi:
Orzeźwienie, Gniew, Gwałtowny wzrost, Pretendentka z Darnassus (jeżeli takową posiadamy w talii), Żywe korzenie
Przeciwko Łowcy:
Orzeźwienie, Gniew, Gwałtowny wzrost, Pretendentka z Darnassus (jeżeli takową posiadamy w talii), Opiekun Gaju, Żywe korzenie
Przeciwko Paladynowi:
Orzeźwienie, Gniew, Gwałtowny wzrost, Pretendentka z Darnassus (jeżeli takową posiadamy w talii), Cień z Naxxramas, Żywe korzenie
Przeciwko Łotrowi:
Orzeźwienie, Gwałtowny wzrost, Cień z Naxxramas, Pretendentka z Darnassus (jeżeli takową posiadamy w talii)
Przeciwko Kapłanowi:
Orzeźwienie, Gwałtowny wzrost, Cień z Naxxramas, Pretendentka z Darnassus (jeżeli takową posiadamy w talii)
Przeciwko Czarnoksiężnikowi:
Orzeźwienie, Gwałtowny wzrost, Opiekun Gaju, Pretendentka z Darnassus (jeżeli takową posiadamy w talii)
Przeciwko Wojownikowi:
Orzeźwienie, Gwałtowny wzrost, Cień z Naxxramas
Ogólne porady:
Staraj się dobrać jak najwięcej kart z Drzewca Wiedzy, lecz się tylko, gdy widzisz zagrożenie (możesz umrzeć w następnej turze).
Druida Szponów używaj zazwyczaj jako Prowokacji jako szarży tylko, gdy w tej bądź następnej turze będziesz w stanie zabić przeciwnika lub gdy musisz koniecznie zabić kreaturę przeciwnika.
Powodzenia!
[latest_posts category=”hearthstone” count=”6″]