Meddler ocenia pomysł na zmiany Słonecznego Dysku
Jeden z graczy LoL-a na oficjalnym forum zaproponował swój pomysł na buffy dla Azira. Konkretnie chodzi o jego umiejętność pasywną Dziedzictwo Shurimy – Słoneczny Dysk.
Dlaczego zdrowie wieży musi ubywać, kiedy nikt nie zadaje obrażeń, aż do jej “śmierci”? Jeśli Azira nie ma w pobliżu, wieża traci cały swój armor, dlaczego więc ma ona podwójny nerf do obrony?
Zmiany:
Umiejętność pasywna – Dziedzictwo Shurimy
- wieża już nie traci zdrowia, jeśli Azir jest w zasięgu 2500 jednostek.
Uwaga: tylko jedna wieża może być postawiona w danym momencie.- Słoneczny Dysk zaczyna regenerować się 1% swojego maksymalnego zdrowia co sekundę, jeśli w pobliżu nie było walki od 10 sekund (tylko kiedy Azir jest w pobliżu).
EDIT: Teraz wieża nie traci zdrowia, jeśli Azir jest w zasięgu 2500 jednostek od niej.
Meddler na powyższy pomysł odpowiedział następująco:
Nieniszczące się wieże są czymś, czego już próbowaliśmy, zarówno podczas pierwotnego rozwijania Azira, jak i potem podczas patcha 6.24. W niektórych aspektach jest to dobra zmiana i na pewno taka, w której Azir czułby się dobrze. W innych aspektach jednak prowadzi to do tego, że Azir będzie utrzymywał bezterminową presję, jeśli ktoś z jego teamu zacznie oblężenie. Samoistnie znikające zdrowie jest w rezultacie “zaworem bezpieczeństwa”, umożliwiającym zespołom łączenie czekania, aż wieża się zniszczy oraz zadawania jej obrażeń.
Co sądzicie o powyższym pomyśle na buffa Słonecznego Dysku? Czy waszym zdaniem umiejętność pasywna Azira jest dobrze przemyślana? Czy może sami wprowadzilibyście jakieś zmiany? Możecie napisać własne pomysły w komentarzach.