League of Legends r.

Meddler ocenia pomysł na buff dla Azira

Gracze League of Legends lubią tworzyć nowe pomysły na wzmocnienia lub zmiany aktualnych umiejętności postaci. Jeden z nich zaproponował buffy dla Azira. Zobaczcie co powiedział na to Meddler. 

meddler

Meddler ocenia pomysł na zmiany Słonecznego Dysku

Jeden z graczy LoL-a na oficjalnym forum zaproponował swój pomysł na buffy dla Azira. Konkretnie chodzi o jego umiejętność pasywną Dziedzictwo Shurimy – Słoneczny Dysk.

Dlaczego zdrowie wieży musi ubywać, kiedy nikt nie zadaje obrażeń, aż do jej “śmierci”? Jeśli Azira nie ma w pobliżu, wieża traci cały swój armor, dlaczego więc ma ona podwójny nerf do obrony?

Zmiany:
Umiejętność pasywna – Dziedzictwo Shurimy

  • wieża już nie traci zdrowia, jeśli Azir jest w zasięgu 2500 jednostek.
    Uwaga: tylko jedna wieża może być postawiona w danym momencie.
  • Słoneczny Dysk zaczyna regenerować się 1% swojego maksymalnego zdrowia co sekundę, jeśli w pobliżu nie było walki od 10 sekund (tylko kiedy Azir jest w pobliżu).

EDIT: Teraz wieża nie traci zdrowia, jeśli Azir jest w zasięgu 2500 jednostek od niej.

Meddler na powyższy pomysł odpowiedział następująco:

Nieniszczące się wieże są czymś, czego już próbowaliśmy, zarówno podczas pierwotnego rozwijania Azira, jak i potem podczas  patcha 6.24. W niektórych aspektach jest to dobra zmiana i na pewno taka, w której Azir czułby się dobrze. W innych aspektach jednak prowadzi to do tego, że Azir będzie utrzymywał bezterminową presję, jeśli ktoś z jego teamu zacznie oblężenie. Samoistnie znikające zdrowie jest w rezultacie “zaworem bezpieczeństwa”, umożliwiającym zespołom łączenie czekania, aż wieża się zniszczy oraz zadawania jej obrażeń.

Co sądzicie o powyższym pomyśle na buffa Słonecznego Dysku? Czy waszym zdaniem umiejętność pasywna Azira jest dobrze przemyślana? Czy może sami wprowadzilibyście jakieś zmiany? Możecie napisać własne pomysły w komentarzach.