League of Legends r.

Meddler o Twitchu

Rito plz! Jak Riot zapatruje się na kwestie balansu szczurzego strzelca. Czy spodziewać się zmian?

Rioter został w następujący sposób zapytany o kwestie Twitcha:

“Hej Meddler, testowałem niedawno Twitcha po raz pierwszy od jakiegoś czasu, poszło całkiem dobrze. Sprawdziłem jego statystyki na champion.gg i nic nie wydaje się wystawać ponad normę; win rate czy play rate są bardzo stabilne od kilku patchy.

Jedną rzeczą na którą zwróciłem uwagę jest to, że jest on silny. Jakby, naprawdę silny. Była to co prawda jedna gra, nie jestem w pełni powiedzieć czy wynikało to z doboru przeciwników czy dobrego supporta. Po prostu wybrałem Twitcha i wydawał mi się lekko przesadzony. Może to kwestia tego, że w ostatnich grach zdobywam tytuły legendy na nim – ale to samo tyczy się Varusa – wynika to z doboru przeciwników? Chciałbym poznać opinie Riotu na ten temat.”

Odpowiedź Riotera:

“Uważamy, że jest potencjalnie zbyt silny, jednak nie mamy planów by wprowadzać jakiekolwiek zmiany – jesteśmy zadowoleni z tego jak przebiegają gry Twitchem w obecnym stanie” – Meddler

Chwilę potem ktoś wypowiedział się o Kindred, sugerując, że to oni są za silni i potrzebują zmian, wprowadzenie “Krwawych Szponów” (nowy item do jungli, zastępstwo Pożeracza) spowoduje, że Kindred staną się jeszcze silniejsi. Rioter odpowiedział krótko – dostali nerfy w patchu 6.9. Mnie natomiast zastanawia jedno – Kindred stoją na takim samym winrate co Kog’Maw – porównując (Kindred – 54.95% winrate, Kog’Maw 54.75% winrate) jednak ów nie dostał żadnego nerfa. Dlaczego? Jest przecież ewidentnie za silny.

Szczerze mówiąc nie wiem jak odnieść się do balansu Riotu, wolę chyba milczeć niż bluzgać. A jakie jest Wasze zdanie? Piszcie w komentarzach.

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]