r.

Zmiana w masterkach jeszcze przed patchem?

Gracze wciąż gubią się jeszcze w nowych masterkach, a Riot już chce nerfić jedną z nich. Dotyczy to ostatniego pola w drzewku Ferocity - Warlord's Bloodlust. Co sprawiło, że ta specjalizacja okazała się za mocna? Zobacz wypowiedź Riotu!

Dzięki tej umiejętności mogliśmy leczyć się o 15% zadanych obrażeń, kiedy trafiliśmy krytycznie. Dotyczyło to zarówno minionów, potworów w dżungli, jak i wrogich bohaterów. Z większością postaci nie było większego problemu, gdyż przedmioty z szansą na trafienie krytyczne były kupowane dopiero w środkowej fazie gry. Jednak jak wszyscy wiemy – tryndamere Tryndamere oraz yasuo Yasuo posiadają bardzo unikatową mechanikę trafień krytycznych. W zasadzie mogą mieć do nich dostęp już na początku gry, co w połączeniu ze specjalizacją Warlord’s Bloodlust sprawia, że są niezwykle irytujący na linii. Co więc zamierza zrobić z tym Riot?




Przeczytajcie sami wypowiedź Riotera Stashu:

,,Przed wypuszczeniem specjalizacji Warlord’s Bloodlust domyślaliśmy się, że mogą być z nią problemy w przypadku Yasuo oraz Tryndamere. Teraz, gdy faktycznie przekonaliśmy się, że jest to kłopotliwe, planujemy jakoś to zmienić. Hotfix wejdzie prawdopodobnie na początku przyszłego tygodnia.

Zmiana będzie polegała na tym, że postać nie będzie się już leczyła za każde trafienie krytyczne, ale tylko za trafienia krytyczne we wrogich bohaterów.

Specjalizacja ta sama w sobie jest w porządku, irytuje tylko wtedy, gdy jest nadużywana podczas bycia na linii. Została ona zaprojektowana z myślą o zapewnieniu przeżywalności podczas walk drużynowych. […]

Nerf ten nie wpłynie na użyteczność Warlod’s Bloodlust na ADC. Postacie te i tak posiadały szansę na trafienie krytyczne dopiero w fazie pierwszych teamfightów. Dlatego myślę, że wciąż może to być użyteczna specjalizacja dla wielu postaci.”

Czyli wiemy już, co i jak zostanie zmienione w problematycznej masterce. Muszę przyznać, że Tryndamere i Yasuo bardzo dużo zyskali w tym patchu. Moim zdaniem – nawet za dużo. Cieszę się, że Riot tak szybko naprawia tę sytuację. Jakie jest Wasze zdanie? Faktycznie ci bohaterowie byli za trudni do pokonania? Dajcie znać w komentarzach!