Przedstawiamy przeliczniki Malzahara!
Umiejętność bierna – Przemiana Pustki
- Redukcja obrażeń: 90%
- Jeśli Malzahar nie otrzymał obrażeń lub CC przez ostatnie 23 sekundy, przechodzi Przemianę Pustki. Zdobywa 90% redukcji obrażeń oraz niewrażliwość na efekty kontroli tłumu, co trwa przez 1 sekundę od czasu otrzymania obrażeń lub CC.
- Umiejętność nie działa na obrażenia otrzymywane od minionów, a ich ataki nie wywołują aktywnego efektu umiejętności.
[Q] – Zew Pustki
- Koszt: 60 many
- Cooldown: 6 sekund
- Obrażenia: 70
- Silence: 1 sekunda
- Malzahar otwiera dwa portale do pustki, które wystrzelają pocisk dośrodkowo, zadając 70/115/160/205/250 (+0.6) obrażeń, oraz uciszają przeciwników na 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy.
[W] – Rój z Pustki
- Koszt: 60 many
- Cooldown: 18 sekund
- Obrażenia: 70
- Przyzywa Pusklę żyjące przez 12 sekund, które będzie walczyło z pobliskimi przeciwnikami.
- Pierwszy atak Pusklęta wymierzony w bohatera, dużego miniona, epickiego miniona lub asysta przy zabiciu powoduje przyzwanie przez Malzahara kolejnego Pusklęcia z takim samym pozostałym czasem życia. Przy trzech lub więcej Pusklętach, dostają one dodatkowe 100% prędkości ataku.
- Pusklęta:
- Zadają 21 obrażeń fizycznych plus 8/11/14/17/20 (+0,05) obrażeń magicznych
- Zadają potrójne obrażenia minionom z linii, które mają poniżej 25% zdrowia
- Nie spawnują nowego Pusklęcia, jeśli mają mniej niż 4 sekundy życia
- Ich priorytetem są cele z nałożonym [E] lub [R] Malzahara. Dostają dodatkowe 100% prędkości poruszania się, gdy zmierzają w kierunku takiego celu
- W innym przypadku zaatakują cel najbliżej siebie
[E] – Złowieszcze Wizje
- koszt many: 60
- cooldown: 15 sekund
- obrażenia magiczne: 80
- czas trwania: 4 sekundy
- Zadaje 80/120/160/200/240 (+0.6) obrażeń magicznych w przeciągu 4 sekund. Uderzenie w tym czasie [Q] lub [R] odnawia licznik czasu.
- Jeśli ofiara umrze, Malzahar odzyskuje do 2% maksymalnego poziomu many, a wirus przenosi się na najbliższego przeciwnika.
[R] – Uścisk Piekieł
- koszt many: 100
- cooldown: 120 sekund
- czas trwania suppress: 2.5 sekundy
- czas trwania: 5 sekund
- obrażenia: 6% maksymalnego zdrowia
- Malzahar unieruchamia wrogiego bohatera na 2,5 sekundy, tworząc dookoła niego plamę negatywnej energii, która zadaje 6%/8%/10% (+0.01%) jego maksymalnego zdrowia jako magiczne obrażenia w czasie pięciu sekund.
Wszystkie szczegóły nt. reworku w poniższym linku:
Zobacz naszą encyklopedię reworku niemobilnych postaci AP: klik!
Aktualizujemy ją na bieżąco, aby wszystko zaprezentować Wam w możliwie najbardziej przystępny sposób!
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]