League of Legends r.

Invade będzie odrobinę łatwiejszy?

Pamiętacie zmiany dodatkowej prędkości poruszania się w pierwszych minutach gry? Riot mówi, że wpłynęło to na możliwość tzw. invade'u. Co teraz?

Chwilę temu, bo jeszcze w przedsezonie, Riot troszeczkę zmienił w dodatkowym MS-ie na początku gry. Teraz takowy mamy przez dłuższy czas, niezależnie od tego, kiedy wyjdziemy z bazy. W dodatku zmieniły się jeszcze czasy pojawienia się minionów/obozów.

Jak wynika z moich niesamowicie *nie*dokładnych eksperymentów, większość postaci potrzebuje tylko ~65-70% czasu trwania dodatkowego MS-a, aby dojść z bazy do reda/blue.

Co pozwala niektórym na szybką ucieczkę – szczególnie wtedy, kiedy przeciwnicy od razu ruszą, aby “najechać” na drugą stronę, a my poczekamy i wyruszymy z bazy po kilku sekundach.

Co Riot zamierza z tym zrobić?

Wszystkie problemy, jakie miał Meddler, mogliście przeczytać powyżej – może być to problemem w niektórych sytuacjach.

Najpewniej Riot ograniczy trochę czas trwania przyśpieszenia tak, aby defensorzy dostali małe osłabienie. Rzucone zostało kilka pomysłów: usunięcia MS-a po minięciu zewnętrznych wież, wymienione wcześniej zmniejszenie czasu trwania oraz stopniowe zanikanie MS-a (ale z wyższą ilością jego na początku).