Chwilę temu, bo jeszcze w przedsezonie, Riot troszeczkę zmienił w dodatkowym MS-ie na początku gry. Teraz takowy mamy przez dłuższy czas, niezależnie od tego, kiedy wyjdziemy z bazy. W dodatku zmieniły się jeszcze czasy pojawienia się minionów/obozów.
Jak wynika z moich niesamowicie *nie*dokładnych eksperymentów, większość postaci potrzebuje tylko ~65-70% czasu trwania dodatkowego MS-a, aby dojść z bazy do reda/blue.
Co pozwala niektórym na szybką ucieczkę – szczególnie wtedy, kiedy przeciwnicy od razu ruszą, aby “najechać” na drugą stronę, a my poczekamy i wyruszymy z bazy po kilku sekundach.
Co Riot zamierza z tym zrobić?
Wszystkie problemy, jakie miał Meddler, mogliście przeczytać powyżej – może być to problemem w niektórych sytuacjach.
Najpewniej Riot ograniczy trochę czas trwania przyśpieszenia tak, aby defensorzy dostali małe osłabienie. Rzucone zostało kilka pomysłów: usunięcia MS-a po minięciu zewnętrznych wież, wymienione wcześniej zmniejszenie czasu trwania oraz stopniowe zanikanie MS-a (ale z wyższą ilością jego na początku).