League of Legends r.

League of Legends najczęściej oglądaną grą na Twitchu i YouTube w marcu

Ostatnie miesiące były trudne dla League of Legends. Platformy streamingowe zostały zdominowane przez Fortnite czy Apex Legends. Jak się jednak okazuje, LoL ponownie wraca do łask.

A przynajmniej świadczy o tym wzrost oglądalności gry na Twitchu i YouTube. W marcu League of Legends zajęło pierwsze miejsce pod kątem liczby godzin spędzonych na oglądaniu rozgrywek danego tytułu. Poniżej przedstawiamy ranking z zeszłego miesiąca:

 Nazwa gryLiczba godzin [mln.]W tym: e-sport [mln.]Jaką część oglądanych streamów stanowi e-sport?
1League of Legends104,824,123%
2Fortnite970,91%
3Grand Theft Auto V58,200%
4Apex Legends57,80,31%
5Just Chatting55,800%
6Dota 248,91837%
7Counter-Strike: Global Offensive34,415,144%
8Overwatch2613,853%
9Sekiro: Shadows Die Twice2400%
10PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS19,51,37%

Ostatni raz LoL miał pierwsze miejsce w październiku – najprawdopodobniej ze względu na Mistrzostwa Świata. Analogicznie teraz możemy oglądać rozgrywki e-sportowe regionalnych lig, co oczywiście może wpływać na obecne usytuowanie gry w rankingu. Wcześniej w 2018 roku League of Legends widniało na szczycie w lipcu i marcu.

Ciekawe, jak ranking ukształtuje się w kwietniu, biorąc pod uwagę niedawne wydanie Sekiro i aż 24 miliony obejrzanych godzin w niecałe dwa tygodnie (gra została wydana 22 marca).

Poniżej przedstawiamy też ranking najpopularniejszych gier na PC w marcu:

 GraWydawca
1League of LegendsRiot Games
2Apex LegendsElectronic Arts
3Counter-Strike: Global OffensiveValve Corporation
4MinecraftMojang
5Hearthstone: Heroes of WarcraftBlizzard Entertainment
6FortniteEpic Games
7Tom Clancy's Rainbow Six: SiegeUbisoft Entertainment
8OverwatchBlizzard Entertainment
9Dota 2Valve Corporation
10PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDSBluehole Studio