League of Legends r.

Kontekst zmian Rageblade i Locketa. Więcej walki na linii?!

Widzieliście ostatnie zmiany z PBE? Czas na odrobinę kontekstu! Zaciekawieni, dlaczego Riot tak próbuje zmienić Rageblade?

O co chodzi z tymi zmianami minonów?

  • Miniony walczące wręcz
    • Bazowe HP: 473 ⇒ 480
    • Przyrost zdrowia: 18 +0,3/upgrade ⇒ 21
    • Wartość w złocie: 20 ⇒ 21
    • Przyrost wartości złota: 0,125 ⇒ 0
  • Caster Miniony
    • Bazowe HP: 296 ⇒ 320
    • Przyrost zdrowia: 6 ⇒ 14
    • Wartość w złocie: 17 ⇒ 14
    • Przyrost wartości złota: 0,125 ⇒ 0
  • Cannon Miniony
    • Bazowe HP: 828 ⇒ 900
    • Przyrost zdrowia: 23 +0,3/upgrade ⇒ 50
    • Wartość w złocie: 45 ⇒ 60
    • Przyrost wartości złota: 0,35 ⇒ 3

Ale zacznijmy od zmian Rageblade:

Chodzi tutaj o powiększenie ilości postaci, które mogą z niego korzystać i zredukować możliwość niesamowitego tzw. powerspike’a (ogromne zwiększenie siły po zakupie jednego itemu) u niektórych postaci. Riot zamierza pozostawić ten item jako hybrydę AP/AD z mechanizmem stackowania.

Locket:

Chodzi tutaj o to, aby Locket był wybierany w tylko niektórych sytuacjach (i był niewybierany w innych). To coś, co Riot chce uzyskać od dłuższej chwili, ale w tym momencie nie wychodzi im to. Dodatkowo jeszcze chodzi o zwiększenia skilla, “aby go właściwie użyć” oraz aby był mniej “idealny” cały czas.

Niestety pomimo tego, że wersja, która jest na PBE, wygląda świetnie, to nie zapowiada się, że zostanie wypuszczona na live.

Wave clear:

Riot pracuje nad zmniejszeniem wave cleara, szczególnie podczas fazy gry na linii, z jakimś przedłużeniem na dalsze części gry. Chodzi o zwiększenie interakcji postaci na linii (tylko się wtrącę – czyli snowball będzie jeszcze łatwiejszy?) poprzez ograniczenie szansy na CS-owanie. Mniej roamów, więcej akcji na linii – do tego dąży Riot. Najpewniej zmiany tego będą w 8.6 lub 8.8.