League of Legends r.

Koniec z systemem dużych i małych patchów

Pamiętacie o rewolucyjnym systemie mniejszych i dużych patchów, które ukazywały się naprzemiennie od kilku miesięcy? Riot postanowił z tym skończyć. Dlaczego?

O co chodziło z tym dziwnym systemem?

  • System naprzemiennych mniejszych i większych patchów polega na… naprzemiennym wprowadzaniu patchów.
  • Powiedzmy, że w N tygodniu dostaliśmy masę większych zmian, w tym np. jakieś minireworki.
  • Zatem tydzień N + 1 będzie obfitował w mniejszą ilość zmian, które nie mają wpłynąć na metę czy zmienić kompletnie np. bota.

Był on dość… eksperymentalny

Jednakże w tym momencie Riot chce stanowczo zmniejszyć ilość zmian do końca sezonu, aby móc:

[…] skupić się na kontynuacji zmian z śródsezonu oraz dopracowaniu i zbalansowaniu wszystkich postaci.

To oznacza jednoznacznie, że to koniec systemu, który był obecny przez ostatnich kilka miesięcy. Riot w tym momencie powróci do standardowych patchów z większymi zmianami w śródsezonie i przedsezonie.