Riot postanowił zrobić kolejny rewolucyjny krok! Tym razem pozbawi nas jednej z najlepszych opcji w hextechu - czyli koniec z rerollowaniem odłamków postaci!
Co?!
W szybkim skrócie:
- W tym momencie możemy rerollować 3 odłamki postaci, w jednego permanentnego championa
- Nie ważne ile są warte odłamki, które rollujemy – i tak otrzymamy losową, permanentną postać
- System jest bardzo przyjazny dla graczy, którzy posiadają wszystkie postacie – kiedy wychodzi nowa postać (np. za 3 tygodnie powinna wyjść nowa postać), to wystarczy mieć 3 odłamki za 5100 PZ i… tadam! Darmowa postać, na którą nie trzeba było wydawać 7800 PZ / 975 RP.
Czyli… dlaczego?!
Przez to, że wszyscy będą otrzymywać więcej shardów, dzięki nowemu systemowi levelowania, Riot musiał coś zrobić z tymi wartościami – wartości disenchantowania każdego możliwego odłamka poszły w dół.
W tym momencie disenchant sharda bohatera daje nam około 1/3 NE, której potrzebujemy, aby zakupić nową postać. W nowym systemie będzie to 20% NE – ale Riot usprawiedliwia się tym, iż będziemy dostawać więcej shardów, więc…
Koniec z rerollowaniem odłamów postaci!
*Dramatyczna muzyka*
To prawda – i to koniec tanich, nowych postaci… Cóż, ma nas to chyba zachęcić do wbijania jeszcze większej ilości poziomów, ale czy takie rozwiązanie będzie dobre? Nie lepiej byłoby już zwiększyć ilość odłamków potrzebnych do zrollowania w jedną postać? Tak np. do 5?
Niestety nic tutaj nie zrobimy już – to jest chyba ostateczna decyzja