Jak już wspomniałem, zdania o Zoe są tak podzielone, jak opinia o Passacie B5 – jedni kochają, a inni chcieliby usunąć toto ze świata.
Co Riot sądzi o tej niesamowitej postaci?
Dużo by mówić – Zoe otrzymała już nerfy w patchu, który właśnie wyszedł (7.24), no i… jest ciekawie:
Q — Gwiezdna Piłeczka
- CZAS ODNOWIENIA
- Teraz zaczyna się odnawiać, kiedy rzucanie Q się skończy, a nie kiedy się zacznie.
- BEZ PIŁECZKI
- Naprawiono błąd, w którym wskaźnik ponownego użycia Q — Gwiezdnej Piłeczki Zoe czasami znikał, gdy E — Senna Bańka Kłopotów została użyta od razu po Q — Gwiezdnej Piłeczce.
- ZA SZYBCY, ZA GWIEZDNI
- Naprawiono błąd, w którym wskaźnik ponownego użycia Q — Gwiezdnej Piłeczki Zoe pozostawał na ekranie, gdy Q — Gwiezdna Piłeczka została rzucona ponownie zbyt szybko.
- PIŁECZKI, PIŁECZKI
- Naprawiono błąd, w którym wskaźnik ponownego użycia Q — Gwiezdnej Piłeczki czasami był graficznie zbugowany, kiedy pocisk osiągał maksymalny czas istnienia.
- CHODŹ ZA MNĄ!
- Naprawiono błąd, w którym R — Skok przez Portal Zoe czasami nie zwiększał zasięgu Q — Gwiezdnej Piłeczki.
W — Złodziejka Czarów
- CZAS TRWANIA ZAKLĘĆ WYPADAJĄCYCH ZE STWORÓW
- 40 sek. ⇒ 20 sek.
E — Senna Bańka Kłopotów
- CZAS ODNOWIENIA
- Zwracany przy trafieniu ⇒ Zwracany przy trafieniu bohatera
- CZAS TRWANIA EFEKTU SENNOŚCI
- 2 sek. ⇒ 2,2 sek.
- SPOWOLNIENIE
- Rosnące spowolnienie efektu senności zmniejszone o 20%.
- MAKSYMALNY ZASIĘG PO PRZELECENIU PONAD ŚCIANĄ
- 800 jedn. ⇒ 650 jedn.
- PROMIEŃ PUŁAPKI
- 290 jedn. ⇒ 250 jedn.
- BUDZIK MIKAELA
- Tygiel Mikaela teraz poprawnie usuwa efekt snu.
- BAŃKA KŁOPOTÓW
- Naprawiono błąd, w którym E — Senna Bańka Kłopotów Zoe czasami zatrzymywała się przedwcześnie, jeśli została rzucona tuż obok ściany.
Dużo tego? Jakoś to wleciało “under radar”
Więc co Riot sądzi o Zoe?
Według nich Zoe nie będzie już potrzebowała żadnych nerfów – Meddler szczególnie wskazał na 20-sekundowy czas pozostawienia summonerek na ziemi oraz hitboxa E jako ważne zmiany, które powinny dać się jej we znaki.
W sumie to może odbić się na niej dość mocno, aczkolwiek następne dni przyniosą odpowiedzi na to, czy “Zoe potrzebuje jeszcze więcej nerfów”.
A jak mogłyby wyglądać jej zmiany?
Meddler także wspomniał trochę o tym:
- Najpewniej byłoby przeniesienie trochę jej obrażeń z bazowych statystyk na przeliczniki.
To w sumie byłoby całkiem niezłe w early, ale w late… Mowa oczywiście była o midgame, w której Zoe dość mocno błyszczy (i oczywiście ma tam dużo obrażeń).