League of Legends r.

Koniec z nerfami Zoe?!

Kochacie ją? A może nienawidzicie i jedynym Waszym życzeniem byłoby wyrzucić ją z gry? Zdania są podzielone, ale... Zoe zostaje - i dodatkowo jest szansa, że nie otrzyma już żadnych nerfów!

Jak już wspomniałem, zdania o Zoe są tak podzielone, jak opinia o Passacie B5 – jedni kochają, a inni chcieliby usunąć toto ze świata.

Co Riot sądzi o tej niesamowitej postaci?

Dużo by mówić – Zoe otrzymała już nerfy w patchu, który właśnie wyszedł (7.24), no i… jest ciekawie:

Q — Gwiezdna Piłeczka

  • CZAS ODNOWIENIA
    • Teraz zaczyna się odnawiać, kiedy rzucanie Q się skończy, a nie kiedy się zacznie.
  • BEZ PIŁECZKI
    • Naprawiono błąd, w którym wskaźnik ponownego użycia Q — Gwiezdnej Piłeczki Zoe czasami znikał, gdy E — Senna Bańka Kłopotów została użyta od razu po Q — Gwiezdnej Piłeczce.
  • ZA SZYBCY, ZA GWIEZDNI
    • Naprawiono błąd, w którym wskaźnik ponownego użycia Q — Gwiezdnej Piłeczki Zoe pozostawał na ekranie, gdy Q — Gwiezdna Piłeczka została rzucona ponownie zbyt szybko.
  • PIŁECZKI, PIŁECZKI
    • Naprawiono błąd, w którym wskaźnik ponownego użycia Q — Gwiezdnej Piłeczki czasami był graficznie zbugowany, kiedy pocisk osiągał maksymalny czas istnienia.
  • CHODŹ ZA MNĄ!
    • Naprawiono błąd, w którym R — Skok przez Portal Zoe czasami nie zwiększał zasięgu Q — Gwiezdnej Piłeczki.

W — Złodziejka Czarów

  • CZAS TRWANIA ZAKLĘĆ WYPADAJĄCYCH ZE STWORÓW
    • 40 sek. ⇒ 20 sek.

E — Senna Bańka Kłopotów

  • CZAS ODNOWIENIA
    • Zwracany przy trafieniu ⇒ Zwracany przy trafieniu bohatera
  • CZAS TRWANIA EFEKTU SENNOŚCI
    • 2 sek. ⇒ 2,2 sek.
  • SPOWOLNIENIE
    • Rosnące spowolnienie efektu senności zmniejszone o 20%.
  • MAKSYMALNY ZASIĘG PO PRZELECENIU PONAD ŚCIANĄ
    • 800 jedn. ⇒ 650 jedn.
  • PROMIEŃ PUŁAPKI
    • 290 jedn. ⇒ 250 jedn.
  • BUDZIK MIKAELA
    • Tygiel Mikaela teraz poprawnie usuwa efekt snu.
  • BAŃKA KŁOPOTÓW
    • Naprawiono błąd, w którym E — Senna Bańka Kłopotów Zoe czasami zatrzymywała się przedwcześnie, jeśli została rzucona tuż obok ściany.

Dużo tego? Jakoś to wleciało “under radar”


Więc co Riot sądzi o Zoe?

Według nich Zoe nie będzie już potrzebowała żadnych nerfów – Meddler szczególnie wskazał na 20-sekundowy czas pozostawienia summonerek na ziemi oraz hitboxa E jako ważne zmiany, które powinny dać się jej we znaki.

W sumie to może odbić się na niej dość mocno, aczkolwiek następne dni przyniosą odpowiedzi na to, czy “Zoe potrzebuje jeszcze więcej nerfów”.

A jak mogłyby wyglądać jej zmiany?

Meddler także wspomniał trochę o tym:

  • Najpewniej byłoby przeniesienie trochę jej obrażeń z bazowych statystyk na przeliczniki.

To w sumie byłoby całkiem niezłe w early, ale w late… Mowa oczywiście była o midgame, w której Zoe dość mocno błyszczy (i oczywiście ma tam dużo obrażeń).