r.

Koncepty championów cz. 1

Kolejna porcja konceptów championów w Paladins? Czemu nie!

Witajcie! Przygotowałem dla Was mały odstęp od głównych tematyk gry. Zapraszam do przeczytania moich własnych konceptów championów! Z góry nadmienię, iż projekty te zostały już wysłane do odpowiednich osób z Hi-Rez, więc próba skopiowania ich nic nie da 🙂 UWAGA! Ultimate jest tutaj zawsze napisany wielkimi literami.

Koncepty championów

RIVETTE, MROCZNY GENERAŁ   (sztylety do rzucania) (HP: 2200) (DMG: 300)

Rivette

  • Mroczna Lanca – Rivette zmienia swoją broń w lancę odrzutową. Jego pierwszy atak odrzuci wroga, a każdy następny będzie miał obniżoną prędkość ataku, lecz zwiększone obrażenia z każdym trafionym atakiem w jednego przeciwnika.
  • Kusza Cienia – Rivette zmienia broń w kuszę z bełtami wybuchowymi, które zadają obrażenia w czasie i spowalniają wrogów (max. 4 stacki).
  • Namiar – Rivette namierza trafionego wroga zadając mu o 10% więcej obrażeń. Efekt trwa 3 sekundy.
  • MROCZNY WYROK – Rivette staje w miejscu, by odnaleźć cienie wrogów.  Następnie ciska w mroczną otchłań kilka wzmocnionych sztyletów, które zadają każdemu wrogowi 15% posiadanego przez nich HP.

ANDROMEDA, GWIAZDA PÓŁNOCY   (kula energii) (HP: 1850) (DMG: 400)

  • Kometa – Andromeda zmienia się w kometę zyskując odporność na wszelkie CC i obrażenia.
  • Pole Grawitacyjne – Andromeda rzuca wokół siebie pole zwiększonej grawitacji unieruchamiając wrogów na 2s.
  • Supernova – Andromeda wysyła od siebie 4 eksplozje co sekundę, zadając natychmiastowe obrażenia wrogom i częściowe sobie.
  • MOC GWIAZD – Andromeda wysyła każdego przeciwnika na mapie w kosmos, tworząc wokół nich otoczki obniżające widoczność prawie do zera na 3,5 sekundy.

SCARLETT, RDZAWA ROZPACZ  (pistolet na stopione kule złomu) (HP: 2400) (DMG: 380)

Scralett

  • Kleszcze – Scarlett zastawia na ziemi pułapkę, która będzie stała, póki przeciwnik w nią nie wejdzie. Po wpadnięciu w pułapkę przeciwnik zostaje zrootowany.
  • Rdzawy Wyziew – Scarlett rozsiewa przed siebie w stożku obłok trujących gazów, które zadają obrażenia trafionym wrogom i lekko ograniczają widoczność.
  • Odłamki – Scarlett ładuje swoją broń złomem i wystrzeliwuje cały dookoła siebie, rażąc każdego przeciwnika w zasięgu i nakładając na 2,5 sekundy krwawienie zadające lekkie obrażenia i uniemożliwiające leczenie.
  • ZŁOMOBOT – Scarlett przyzywa swojego robota ze złomu, który namierza trzech losowych przeciwników i wystrzeliwuje w nich rakiety zadające 60% ich posiadanego HP.

MIRABELLA, KRÓLOWA WYBUCHÓW  (granatnik) (HP: 1700) (DMG: 500)

  • PASYWKA – Mirabella może wejść na wystrzelony granat i wyskoczyć na dużą wysokość i odległość, zadając sobie niewielkie obrażenia.
  • Uwaga Pod Nogi! – Mirabella ustawia na ziemi lub ścianie minę, która wybucha po wykryciu ruchu wroga. Jeżeli zostanie zniszczona przez wroga to wybuchnie na obszarze większym o 10%.
  • Wybuchowy Olej – Następny granat Mirabelli rozleje na trafionym obszarze gęsty olej, który spowalnia wrogów. Można go podpalić i zdetonować trafiając w niego kolejnym auto atakiem.
  • Buty Odrzutowe – Mirabella uruchamia swoje odrzutowe buty zwiększając prędkość ruchu o 50%.
  • ŻYWA BOMBA – Mirabella wpada w szał i uzbraja swój egzoszkielet, który wybucha na dużym obszarze zabijając ją samą. W czasie ładowania Mirabella może się poruszać, lecz nie może atakować.

 

Pierwsza część za nami! Mam nadzieję, że podobają Wam się wykreowane przeze mnie postacie 🙂 Koniecznie dajcie znać w komentarzach, co o nich sądzicie!

***Grafiki poglądowe championów nie są mojego autorstwa. Brakujące zostaną z czasem dodane.

[latest_posts category=”paladins” count=”6″]