WOMBO
Każda kompozycja, w której masz kilka zazębiających się silnych umiejętności, które potrafią stworzyć szybki teamfight.
Przykład: Orianna, Zac, Yasuo, Alistar, Graves
POKE
Kompozycja ta polega na disengage’u i unikaniu walk do czasu, kiedy są w stanie poke’ować ważny cel przed teamfightem.
Przykład: Gnar, Gragas, Xerath, Caitlyn, Janna
PICK
Kompozycja, która może szybko wybrać jednego bohatera z dystansu.
Przykład: Maokai, Elise, LeBlanc, Tristana, Morgana
ENGAGE
Kompozycja, która biegnie do walki, wykorzystuje niesamowite skalowanie i powerspike do snowballowania gry.
Przykład: Hecarim, Jarvan, Lissandra, Sivir, Alistar
SKIRMISH
Ta kompozycja celuje w małe starcia i unika 5v5 teamfightów za wszelką cenę.
Przykład: Irelia, Rek’Sai, Zed, Lucian, Thresh
SCALING
Te kompozycje są stworzone do zdobywania late game. W early zostają nieco w tyle, jednak ze względu na skalowanie są potem nie do pokonania.
Przykład: Gangplank, Kindred, Tahm Kench, Jinx, Soraka
JUGGERMAW
Kompozycja ta jest stworzona do zabicia nafeedowanych i nie do pokonania Jinx, Vayne oraz Kog’Mawa.
Przykład: Lulu, Vi, Orianna, Kog’Maw, Tahm Kench
TOWER DIVE
Kompozycja idealna do dive’owania wież i zdobywania objective’ów siłą.
Przykład: Rumble, Fiddlesticks, Lissandra, Kalista, Nautilus
COUNTER-ENGAGE
Kompozycja zaprojektowana do zaprzestawania walk tuż po tym, jak się zaczną.
Przykład: Kennen, Gragas, Orianna, Vayne, Morgana
SIEGE
Kompozycja, która siedzi głównie przy wieżach i unika walki, powoli pushując. Kompozycje są te bardzo trudne, jeśli nie niemożliwe do wykorzystywania w solo queue ze względu na ich naturę opartą na współpracy.
Przykład: Gnar, Gragas, Varus, Tristana, Braum
W jakich kompozycjach najbardziej lubicie grać, a jakie wydają się Wam przynosić najlepsze efekty?
Źródło: Reddit