To nie żart ani jakiś bait - dostaliśmy właśnie zmiany Ryze'a na miarę kolejnego reworka. Nie wiem, czy się śmiać, czy... A, bądźmy pozytywni - Ryze wróci do mety? Zapowiadają się świetne zmiany wszystkich umiejętności!
Rework Ryze’a!
Overload (Q)
- Ilość poziomów: 6 (1/3/5/7/9/11) -> 5 (1/3/5/7/9)
- Obrażenia: 60/85/110/135/160/185 -> 60/90/120/150/180
- Nowość: Zadaje (14 + 2*poziom Ryze’a) dodatkowych obrażeń jako prawdziwe obrażenia przeciwnikom z Fluxem (zastępuje mechanikę bonusowych obrażeń z E)
- Koszt: 40 -> 40/50/60/70/80
- Tarcza: (60 + 5/za każdy poziom) -> 50/75/100/125/150
- MS: 25/28/31/34/37/40% -> 20/25/30/35/40%
- Czas trwania runy: 4 -> 5, odnawia się, kiedy otrzymujemy lub zadajemy obrażenia
Rune Prision (W)
- CD: 13/12/11/10/9 -> 15/13/11/9/7
- Typ CC: rootuje na 0,75 sekundy -> 50% slowa, który zmniejsza się przez 1,5 sekundy
- USUNIĘTO: koszt many
- Nowość: castowanie Rune Prision odnawia 6/7/8/9/10% maksymalnej many Ryze’a
Spell Flux (E)
- CD: 3,25/3,00/2,75/2,50/2,25 -> 3,5/3,0/2,5/2,0/1/5
- USUNIĘTO: bonusowe obrażenia Overloada (zastąpione przez prawdziwe obrażenia z Q)
- Bonus W: zwiększenie czasu trwania roota -> rootuje zamiast spowolnienia
- Obrażenia rozprzestrzenienia się: 50% -> 100%
- Zasięg odbicia: 350 -> 275
- Zasady odbijania: od środka do środka -> od brzegu do brzegu (ma to ułatwić trafianie przeciwników)
Realm Warp (R)
- Poziomy: 2 (6/11) -> 3 (6/11/16)
- Zasięg: 1750/3000 -> 4000 na wszystkich poziomach
- CD: 180 -> 300/240/180
Skąd to info?
Z oficjalnego Discorda mainów Ryze’a – RiotRepertoir zaproponował te zmiany: