Kolejna część telenoweli, kolejna część zmian Ahri - tym razem dostaliśmy dodatkowego MS-a na Pasywce, zmiany Q, W, E oraz R. Co teraz dokładnie Riot chce zmienić?
Vastayan Grace (Pasywka)
hyhy
- Jeżeli Ahri trafi przeciwnika 2 czarami w przeciągu 1,5 sekundy, zyskuje 20% MS na 3 sekundy (9 sek. CD)
Orb of Deception (Q)
- [Nowość] Jeżeli Ahri trafi 9 umiejętnościami (maks. 3 za jedno użycie), zyskuje Essence Theft, przez co jej następny cast Q odzyska jej zdrowie
- [Usunięte] Nie daje już MS-a
Fox-Fire (W)
- Koszt: 50 -> 40
- Ogniki zaatakują priorytetowo cel, który spełnił co najmniej jeden podpunkt:
- Cel jest postacią, która jest pod wpływem wzmocnienia obrażeń z Charma i jest maks. 725 jednostek od Ahri
- Cel był zaatakowany przez Ahri w ostatnich 3 sekundach i jest maks. 725 jednostek od Ahri
- Początkowe opóźnienie dla celów niepriorytetowych: 0,25 -> 0,4
Charm (E)
- Obrażenia: 60/~/200 (+60% AP) -> 60/~/180 (+40% AP)
- [Nowość] Kiedy Charm zada obrażenia przeciwnikowi, umiejętności Ahri zadają 20% więcej obrażeń przez 5 sekund
Spirit Rush (R)
- Obrażenia: 70/110/150 (+25% AP) -> 65/95/120 (+35% AP)
Względem poprzednich zmian możemy tutaj zobaczyć m.in. aktualizację W – teraz mamy maksymalną odległość, na której W odbiera za cel priorytetowy, pozbycie się dodatkowego CD na R-ce i swoisty nerf Pasywki.