Czas na kolejne reworki W Fizza - zapowiada się więcej obrażeń? A może coś bardziej w stylu Fizza sprzed reworka? Sprawdźcie!
Poprzedni rework W Fizza:
Duże zmiany W Fizza: usunięcie oznaczenia, drugie użycie umiejętności
A tutaj wcześniejsze zmiany:
klik
Pierwszy rework W
- USUNIĘTE – oznaczenie celów z W na 6 sekund
- USUNIĘTE – Aktyw W zadający potrójne obrażenia kiedy Fizz zaatakuje oznaczony cel
- NOWOŚĆ – Aktyw W ma teraz drugie użycie, podobne do pierwszego, ale zadaje więcej obrażeń (szczególnie przeciwko celom z niską ilością zdrowia
- Bonusowe obrażenia za jedno trafienie:
- Pierwsze W: 10/20/30/40/50 + 40% AP
- Drugie W: 35/50/65/80/95 + 50% AP (+0-100% zwiększonych obrażeń oparte na brakującym % zdrowiu celu)
- 1s blokady przeciwko użyciu drugiego casta
- Używanie W na celach spowolnionych przez Chum the Waters pozwala na natychmiastowe, ponowne użycie W
- Bonusowe obrażenia za jedno trafienie:
- Zwrot many zmniejszony z 20/28/36/42/50 >>> 10/14/18/22/26
- Zwrot many nakłada się oddzielnie do każdego użycia
- USUNIĘTE – Redukcja CD kiedy Fizz zabije jednostkę z aktywem W
[collapse]
Druga wersja reworka W Fizza
W
- Usunięte: oznaczenie celów z pasywki W na 6 sekund (krwawienie pozostało)
- Usunięte: Akytw W zadaje trzykrotne obrażenia kiedy uderza oznaczony cel
- Nowość– Jeżeli aktyw Seastone Trident nie zabije celu, Fizz otrzymuje bonusowe magiczne obrażenia on-hit na 6 sekund
- Obrażenia on-hit: 10/15/20/25/30 + 25% AP
- CD W: 10/9.5/9/8.5/8 >>> 18/17/16/15/14
- Zwrot many W: 20/28/36/42/50 >>> 20/28/36/44/52
Cel
Celem tych zmian, jest zamienienie mechaniki ładowania znaku i obecnego W Fizza z czymś co jest satysfakcjonujące i intuicyjne, zachowując cały czas opóźniony burst.
Kiedy zobaczymy te zmiany na live?
Nie spodziewajcie się tych zmian w patchu 8.14, ponieważ Riot chce aby te zmiany przeleżały chwilkę na PBE.