Riot cały czas chce eksperymentować z nową pasywką Lissandry - wcześniejsza nie wypaliła, więc teraz przyszedł czas na... wzmocnienie obrażeń z AA?
Pamiętacie, jak “miała” wyglądać nowa pasywka?
Nowa "stara" Pasywka - klik!
Nowa pasywka:
- Daje Lissandrze dodatkowe obrażenia celom, które otrzymały ograniczenie ruchów (slow, root, stun etc.).
- Bonusowe obrażenia skalują się z AP (teraz testowany jest przelicznik 0,2% AP), podstawowe AA zadają 50% bonusowych obrażeń (100% – umiejętności).
W:
- Jeżeli trafi 3 lub więcej celów, to jego CD zostanie drastycznie zmniejszony i następny cast umiejętności nie będzie kosztować many.
- Bazowe CD zostanie zwiększone, koszt many zmniejszony.
Obrażenia na umiejętnościach:
- Redukcja obrażeń na W, E i R, aby przepchnąć obrażenia z tych umiejętności w stronę pasywki.
Inne zmiany:
- Zwiększenie bazowego regenu many, regeneracji za poziom i startowej many
[collapse]
Niestety lub stety ta pasywka nie przeszła – Meddler wspomniał, że podczas playtestów nowa Liss nie była tak satysfakcjonująca.
Ale spokojnie – mam coś innego:
Kolejna nowa pasywka Lissandry!
Iceborn (Pasywka)
- Co 15 sekund następny AA Lissandry zada 15-90 (+0,2 AP) bonusowych magicznych obrażeń – zostaną one podwojone, jeżeli poruszanie się przeciwnika zostanie w jakiś sposób “ograniczone” przez Lissandrę (tzn. jeżeli cel zostanie spowolniony/ogłuszony)
- Kiedy Lissandra ograniczy ruchy przeciwnika, CD Iceborna jest zredukowany (3 sekundy dla wrogich bohaterów, 1,5 dla minionów)