League of Legends r.

Kolejna nowa pasywka Lissandry: coś jak pasywka Lux?

Riot cały czas chce eksperymentować z nową pasywką Lissandry - wcześniejsza nie wypaliła, więc teraz przyszedł czas na... wzmocnienie obrażeń z AA? 

Pamiętacie, jak “miała” wyglądać nowa pasywka?

Nowa "stara" Pasywka - klik!

Nowa pasywka:

  • Daje Lissandrze dodatkowe obrażenia celom, które otrzymały ograniczenie ruchów (slow, root, stun etc.).
  • Bonusowe obrażenia skalują się z AP (teraz testowany jest przelicznik 0,2% AP), podstawowe AA zadają 50% bonusowych obrażeń (100% – umiejętności).

W:

  • Jeżeli trafi 3 lub więcej celów, to jego CD zostanie drastycznie zmniejszony i następny cast umiejętności nie będzie kosztować many.
  • Bazowe CD zostanie zwiększone, koszt many zmniejszony.

Obrażenia na umiejętnościach:

  • Redukcja obrażeń na W, E i R, aby przepchnąć obrażenia z tych umiejętności w stronę pasywki.

Inne zmiany:

  • Zwiększenie bazowego regenu many, regeneracji za poziom i startowej many

[collapse]

Niestety lub stety ta pasywka nie przeszła – Meddler wspomniał, że podczas playtestów nowa Liss nie była tak satysfakcjonująca.

Ale spokojnie – mam coś innego:

Kolejna nowa pasywka Lissandry!

Iceborn (Pasywka)

  • Co 15 sekund następny AA Lissandry zada 15-90 (+0,2 AP) bonusowych magicznych obrażeń – zostaną one podwojone, jeżeli poruszanie się przeciwnika zostanie w jakiś sposób “ograniczone” przez Lissandrę (tzn. jeżeli cel zostanie spowolniony/ogłuszony)
  • Kiedy Lissandra ograniczy ruchy przeciwnika, CD Iceborna jest zredukowany (3 sekundy dla wrogich bohaterów, 1,5 dla minionów)