Kinessa to pierwszy snajper i mamy nadzieję, że nie ostatni. Kim jest i co potrafi?
Jest ona prawdziwym kamperem, a nie typem bohatera, który siedzi w środku starć drużynowych. Specjalizuje się ona od zdejmowania celów pojedynczo i z ukrycia oraz w robieniu sobie “miejscówki” do kampienia poprzez jej miny czy transporter. Na serwerach pojawiła się 3 marca 2016 i jest trzecią postacią wydaną od startu bety.
Kinessa – Statystyki
Punkty zdrowia: 1750
Broń: Karabin/Karabin snajperski 65 – podstawowych obrażeń.
Klasa: Sharpshooter.
Skiny broni
Cobalt
Mixed Berry
Skiny Postaci
Fortress
Viking
Cutthroat
Kinessa – Umiejętności
Oppressor Mine [Q]
Opis: Kinessa wyrzuca maksymalnie 2 miny, które aktywują się, kiedy wylądują na ziemi lub ścianie. Kiedy są aktywne, miny będą spowalniać oraz zadawać obrażenia wrogom.
Spowolnienie: 30%
Cooldown: 10 sekund.
Obrażenia: 4 obrażeń co .2 sekundy.
Headhunter [E]
Opis: Przez 5 sekund udane strzały zadane w górną część ciała celu zadadzą 50 % zwiększone obrażenia. Twój tryb snajperki na czas trwania umiejętności nie zużywa amunicji.
Obrażenia: 50% większe w górną część ciała.
Sniper Mode [PPM]
Opis: Celuj przez swój tryb snajpera i strzelaj pociskami z dalekim zasięgiem. Kiedy celujesz, obrażenia zwiększane są co sekundę, maksymalnie do pięciu. Uderzenie celu w pełni naładowanym strzałem zwiększa obrażenia następnego w pełni naładowanego strzału o 10 % na 5 sekund. Efekt stackuję się maksymalnie do 5 razy i resetuję się kiedy chybisz strzał.
Obrażenia: 800
Transporter [F]
Opis: Przyzwij Transporter, który teleportuję Cię do niego po krótkim czasie.
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies