League of Legends r.

Kiedy możemy otrzymać zwrot RP/NE?

Zasady się odrobinę zmieniły. W 2019 roku dostaniemy więcej, a z tym także przychodzą małe zmiany w regulaminie zwrotu.

Riot

Jeśli żałujesz zakupu lub był on przypadkowy, na każdym koncie League można znaleźć trzy żetony zwrotu. Możesz ich użyć, aby uzyskać zwrot za niemal każdy rodzaj zakupionej zawartości. Zwrócimy ci również pieniądze, jeśli ostatnio zakupiony przedmiot trafi na niezapowiedzianą wyprzedaż. Więcej informacji na ten temat znajduje się poniżej!


Rzeczy, za które można i nie można uzyskać zwrotu


RZECZY, ZA KTÓRE MOŻESZ UZYSKAĆ ZWROT

X
RZECZY, ZA KTÓRE NIE UZYSKASZ ZWROTU

  • Bohaterowie
  • Skórki
  • Strony na runy*
  • Zmiany imienia przywoływacza*
  • Skórki totemów
  • Ikony przywoływacza*
  • Pakiety Barw*
  • Indywidualne Barwy*
  • Emotki
  • Dopalacze
  • Transfery konta
  • Zestawy
  • Promocyjne przedmioty
  • E-sportowe ikony przywoływacza
  • Prezenty
  • Ekwipunek hextech (klucze, skrzynie, odłamki itp.)

*Przedmioty te nie mogą zostać zwrócone w kliencie — musisz wysłać zgłoszenie!

Zasady żetonów zwrotu

  • Refundować można tylko zakupy wykonane w ciągu ostatnich 90 dni.
  • Otrzymasz zwrot pełnej kwoty w walucie użytej do wykonania zakupu. Jeśli na przykład kupisz bohatera na wyprzedaży za RP, otrzymasz tę samą kwotę w RP, nawet jeśli nie jest on już w sprzedaży.
  • Gdy już wykorzystasz trzy żetony zwrotu, nie będzie odwrotu! Nie ma czegoś takiego jak żetony zwrotu żetonów zwrotu.

Zwroty specjalnej zawartości

Niektórych przedmiotów nie można zrefundować przez klienta. Wyślij nam zgłoszenie, a my się tym zajmiemy! Oto lista rzeczy, do których będziemy ci potrzebni:

  • Strony na runy: jedna strona na żeton (chyba że zakupiono zestaw)
  • Zmiany imienia przywoływacza: zwrot jest możliwy tylko wtedy, jeśli poprzednia nazwa nie została już zajęta!
  • Ikony przywoływacza: zwrócić można tylko ikony, które nie są e-sportowe.
  • Barwy: Pełne zestawy są warte jeden żeton, tak samo jak Barwy zakupione indywidualnie

Przedmioty zakupione tuż przed spadkiem ceny

Poczynając od stycznia 2019 r., jeśli zakupisz przedmiot na dwa tygodnie przed rozpoczęciem wyprzedaży tego przedmiotu i poinformujesz nas o tym, otrzymasz zwrot różnicy w cenie bez utraty tokenu. Mamy też kilka zaplanowanych z dużym wyprzedzeniem obniżek cen, których nie będziemy refundować, na przykład zgodnych z harmonogramem zniżek ceny bohatera

FAQ

Nie podoba mi się aktualizacja bohatera i chciał(a)bym uzyskać zwrot za niektóre/wszystkie związane z nim elementy.

Wybacz, ale nie refundujemy przedmiotów opartych o aktualizacje bohaterów. Staramy się otwarcie informować na temat poważnych zmian u bohaterów, tutaj możesz śledzić nasz harmonogram.

Moje konto padło ofiarą ataku hakerów i ktoś użył go do wykonania kilku zakupów/wykorzystał moje zwroty!

Po pierwsze, upewnij się, że tylko ty masz dostęp do swojego konta e-mail, i zmień swoje hasło. Po drugie, nie przejmuj się zawartością League. Możemy unieważnić wszystkie operacje wykonane podczas ataku, w tym również cofnąć wydane żetony zwrotu.

Czy mogę dostać więcej żetonów zwrotu?

Przykro nam, ale nie. Każde konto ma trzy żetony.

Kupiłem coś przez przypadek! Czy muszę skorzystać z żetonu zwrotu?

Krótka odpowiedź: prawdopodobnie. Pełna odpowiedź… Prześlij nam zgłoszenie, a my zobaczymy, co da się zrobić. Jeśli nie użyto jeszcze tego przedmiotu, zwrócimy ci jego wartość.