League of Legends r.

Jeszcze więcej zmian dżungli?

 Riot lubi się bawić z dżunglą ostatnio - zmiany w doświadczeniu, zmiany kraba. I na tym się nie skończy, Meddler przedstawił nam kilka rzeczy nad którymi Riot się zastanawia w tym momencie.

Tl;dr

  • Więcej/mniej złota dla dżunglera
  • Możliwe zwiększenie siły dżunlgerów przed midgame
  • Różnice w złocie na wykresie

Riot:

W momencie pisania tego artykułu przyglądamy się też temu, jak złoto i doświadczenie dżunglera zdobywane w czasie w patchu 8.10 ma się do patcha 8.9. Możemy reakcyjnie dokonać kolejnych zmian w nadchodzącym patchu.

Doświadczenie dżunglera na początku gry jest niskie, co jest zamierzone, biorąc pod uwagę, że jednym z naszych głównych celów było obniżenie potencjału dżunglerów w alejach we wczesnej fazie gry. Zależnie od bohatera dobicie do wcześniejszych poziomów doświadczenia zajmuje od 8 do 14 minut. Doświadczenie w późnej fazie gry potem wzrasta i wynosi średnio +250 PD w 20. minucie i +525 PD w 35 minucie. Debatujemy, czy nie trwa to za długo, żeby zażegnać dysproporcje i czy zwiększone doświadczenie w późnej fazie gry jest odpowiednim miejscem na dodatkową moc.

Złoto dżunglera zmniejsza się w trakcie gry, średnio wynosząc -100 szt. złota w 20. minucie i -200 szt. złota w 35. minucie. Spadek w zdobywanym złocie jest jednak spójny z innymi pozycjami, w których ma miejsce podobny spadek. Dzieje się tak w związku ze zmianami w systemie nagród.

Poniżej mamy wykres przedstawiający te zmiany. Wybaczcie, że może być ciężko go prześledzić, to tylko zrzut ekranu z naszych wewnętrznych narzędzi, a nie coś, co było przygotowane i uporządkowane do udostępnienia, jak niektóre inne wykresy, które przedstawiamy.

Biorąc pod uwagę ten bałagan, macie tu kolejny obrazek z tylko kilkoma bohaterami (Amumu, Gravesem i Kha’Zixem):