League of Legends r.

Jakie skille może mieć nowy Warwick?

Wczoraj Riot zaprezentował zwiastun nowego Warwicka. Jakich skilli możemy się spodziewać? Prawdę poznamy już jutro, ale może co nieco już da się wywnioskować...

Zwiastun reworku Warwicka: klik!

Ww według Riotu

Na początek przypomnijmy jednak zmiany, które 2 lata temu zaproponował jeden z pracowników Riotu:

  • [Pasyw]  – Autoataki Warwicka zadają 2% maksymalnego HP przeciwnika jako obrażenia magiczne i leczą go za 5 + (0,9-1,8% bonusowego HP (skalowanie z poziomem). Za każdym razem, gdy użyje on AA, dostaje jeden stack pasywu (maksymalnie może być ich 10). Każdy stack daje 11% leczenia więcej Warwickowi. Każdy stack utrzymuje się przez 1,8 sekundy.
  • [Q] – Podwójny atak w najbliższy cel. Zadaje 80-200 (+0,6 AP) magicznych obrażeń. Posiada właściwości on-hit (czyli nakłada stacki m.in  Wit’s Enda i pasywu). Nie leczy bezpośrednio i za pomocą pasywu.
    • Cooldown: 9-5 sekund
    • Koszt: 40-60 many
  • [W] – Obszarowy fear. Trwa 0,75 sekundy oraz nakłada spowolnienie. Czas trwania rośnie wraz z poziomem umiejętności.
    • Cooldown: 12-8 sekund
    • Koszt: 50 many
    • Obrażenia magiczne: 70-190 +0,6 AP
  • [E] – Pasywnie będzie miało ten sam efekt co obecnie, jednak dostanie więcej zasięgu w early game i będzie posiadało zaznaczony obszar działania. Prędkość ruchu będzie zwiększona tylko wtedy, gdy biegniemy w kierunku zranionego celu. Będzie on również podświetlał duże potwory poniżej 50% HP (niezłe do counterjunglowania). Aktywnie będzie to ruch w stylu „boomerangu”. Stoisz w punkcie A, klikasz w punkt B, Warwick skacze do celu i natychmiast odskakuje czyli A→B→A; wszystkie cele na drodze jego lotu otrzymają supersilne spowolnienie (95%) o bardzo małym okresie działania (0,25 sekundy). Podczas lotu można używać Smite’a oraz [W].
    • Cooldown: 16 sekund
    • Koszt: 50 many
    • Obrażenia magiczne: 140-220 (+0,6 AP)
  • [R] – W stylu [Q] Sejuani. Stunuje pierwszy napotkany cel na 2,5 sekundy oraz atakuje go w tym czasie 6 razy. Czyli z racji pasywu zabiera 18% maksymalnego HP przeciwnika oraz nakłada stacki 6 razy. Dodatkowo posiada bazowe obrażenia 180/240/300 (+0,9 AP). Dodatkowo otrzymuje on 20% redukcję obrażeń podczas trwania ultimate’a.

Warwick – Krwawy Łowca… dosłownie

Nieco inny koncept zaproponowali w maju użytkownicy Reddita:

  • Pasyw: Blood Scent – Wrogowie poniżej 30/40/50/60% zdrowia (zależnie od poziomu R Warwicka) zostawiają za sobą ślady krwi, które zaczynają zanikać po 5 sekundach. Ten ślad nie jest widoczny przez mgłę wojny. Warwick zyskuje niewielką premię do prędkości ruchu, jeśli idzie za krwawym śladem; premia zwiększa się kiedy zbliża się do celu. Przeciwnik, za którego krwią podąża Warwick słyszą jego głos (np. wycie i węszenie), które stają się głośniejsze im bliżej będzie wilk.
  • Q: Hungering Strike – Warwick gryzie cel blisko siebie, zadając obrażenia fizyczne. Leczy się za część zadanych obrażeń. Leczenie jest dwa razy skuteczniejsze, jeśli cel ma na sobie Blood Scent.
  • W: Hunter’s Call Pasyw: Warwick zyskuje premię do prędkości ataku.
    Aktyw: Warwick wybiera cel i udaje się na łowy, zyskując prędkość ruchu w stronę celu i podwójną prędkość ataku z pasywu, jeśli atakuje cel. Wybrana postać jest jego zwierzyną łowną przez 6 sekund.
  • E: Howl at the Moon – Warwick wyje głośno, spowalniając wrogów na niewielkim obszarze. Każdy przeciwnik w zasięgu ma zmniejszony pancerz. Jeśli jednostka jest celem łowów, jest pod wpływem strachu zamiast spowolnienia na krótką chwilę.
  • R: Infinite Duress – Warwick skacze na swój cel i unieruchamia go całkowicie na krótką chwilę. Przez ten czas Warwick rozszarpuje cel, zadając obrażenia przez cały czas unieruchomienia albo do momentu przerwania umiejętności. Warwick leczy się za część zadanych w ten sposób obrażeń, a te zwiększają się, jeśli cel miał na sobie Blood Scent przed rozpoczęciem ataku.

Kolejny rok wcześniej pojawiła się też fanowska aktualizacja wizualna:

Ale co ze zwiastunem? Warwick – Gniew Zaun

Początkowo sam Warwick w ogóle nie rzuca nam się w oczy (nawiasem, czyżby to cicha zapowiedź aktualizacji wizualnej Urgota i Singeda? W końcu “Boggin”, jak określany w filmiku jest nasz towarzysz, z angielskiego slangu oznacza kogoś wstrętnego, brzydkiego, wręcz gnijącego, natomiast Flega – postać, z której perspektywy obserwujemy sytuację – ukazuje nam się na samym początku w lustrze i wygląda dość podobnie do paranoicznego chemika – no i pamiętajmy, że Singed był uczniem Warwicka), choć to już o czymś świadczy – tropienie jest w końcu wilczą domeną.

Niedługo potem słyszymy z oddali przeraźliwe wycie, do tej pory kojarzone z [W] Warwicka. Dosłownie kilka sekund później tuż znad głowy dobiega nas warczenie. W dalszej scenie Boggin podejmuje rozmowę z wilkiem, nakazując się mu ukazać. Wywnioskować z tego można trzy możliwości, które prawdopodobnie pojawią się w nowych umiejętnościach Warwicka:

  • premia do prędkości ruchu;
  • bazowanie na niewidzialności, może systemie ukrywania się w inny sposób;
  • zdolność tropienia.

Prawdziwa akcja zaczyna się jednak od 40 sekundy! Warwick nadchodzi – i to nie byle jak. Najpierw ukazuje nam się tajemnicze zielone światło. Gdy wilk wreszcie pojawia się w zasięgu wzroku, na jego plecach dopatrzeć się możemy tajemniczego… czegoś.

Nowy skill? A może… skórka Hextech? W końcu Riot wspominał, że planuje kolejne smaczki tego typu… Jeśli jednak miałaby to być nowa broń Warwicka… Do tego jednak wrócimy za moment.

Jak wiadomo, Ww niestety dopadł Boggina. Złapał go, uniósł, a następnie odrzucił – czyżby to też były jakieś skille? Może specyficzny rodzaj ogłuszenia właśnie z możliwością odrzucenia?

Tuż po tym warto zauważył, że Fleg się zranił, a z jego dłoni pociekła krew – wtedy też Warwick ją wyczuł, a tajemnicze urządzenie na jego plecach (czyli jednak skill?) zmieniło kolor, a raczej – mówiąc wprost – przegrzało się:

Na końcu sprawa jest prosta – skok z chorej odległości. Czyżby ult?

Podsumowując, oto nasze podejrzenia co do skilli (oczywiście nie są to oficjalne umiejętności, poszczególne dopasowanie do Q/W/E/R/pasywu, jak i sama treść mogą się różnić, jednak wydaje się to możliwe po obejrzeniu zwiastunu):

  • Zdolność tropienia z mechaniką ukrywania się/niewidzialności – być może jako pasyw, który generuje punkty Nagrzania jak u Rumble’a. A może zupełnie nowa mechanika tropienia?
  • Wycie zapewniające premię do prędkości ruchu – być może [W] (podobne do obecnego).
  • Efekt kontroli tłumu z odrzuceniem  – być może na [E] (przeważnie dotyczy to właśnie [E]).
  • Wykrywanie wrogów, którzy niedawno otrzymali obrażenia – być może jako pasywna część ulta.
  • Ult: skok na daleką odległość ze wzmocnionym atakiem (cóż, Riot lubi mobilne ulty).

Dajcie znać, jeśli dopatrzyliście się jeszcze czegoś ciekawego w zwiastunie!