Patch 9.19 jest już na serwerach live od środy, czyli od pięciu dni. Jak w tym czasie zmiany z tego patcha wpłynęły na win rate postaci?
Zobacz też:
Dane na podstawie: U.GG, 29.09.2019 r., godz. 13.30
Postacie ze zmianami
Pantheon
- Bazowe MR: 32,1 ⇒ 28.
- Shield Vault (W)
- Wzmocniona: dodatkowe obrażenia fizyczne: 150% AD ⇒ 135-165% AD zależnie od poziomu.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 48,91% | 5,9% | 50,85% | 7,6% |
9.18 | 49,42% | 6,8% | 53,43% | 9,2% |
Riven
- Broken Wings (Q)
- Cooldown: 12 sekund ⇒ 13 sekund.
- Valor (E)
- Cooldown: 14/13/12/11/10 sekund ⇒ 12/11/10/9/8 sekund.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 46,59% | 8,8% | 49,84% | 11,2% |
9.18 | 47,16% | 6,2% | 48,94% | 8,0% |
Sylas
- Petricite Burst (pasyw)
- Skalowanie obrażeń zmienione:
- Stara wersja: 9-60 pkt. (poziomy 1-18) (+1,0 pkt. całkowitych obrażeń od ataku)(+0,2 pkt. mocy umiejętności), zmniejszone o 50% w przypadku stworów, które nie są głównym celem.
- Nowa wersja: (+1,1 pkt. całkowitych obrażeń od ataku)(+0,2 pkt. mocy umiejętności) głównemu celowi, (+0,4 pkt. całkowitych obrażeń od ataku)(+0,2 pkt. mocy umiejętności) wszystkim pozostałym.
- Skalowanie obrażeń zmienione:
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 41,28% | 4,4% | 41,44% | 5,8% |
9.18 | 46,66% | 6,3% | 48,22% | 9,2% |
Tahm Kench
- Thick Skin (E)
- Regeneracja HP: 75% ⇒ 30-100% zależnie od poziomu.
- Pełne wartości: 30/34/38/42/46/51/ 55/59/63/67/71/75/ 79/84/88/92/96/100%.
- Regeneracja HP: 75% ⇒ 30-100% zależnie od poziomu.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 42,78% | 0,9% | 42,47% | 0,6% |
9.18 | 43,93% | 1,1% | 46,02% | 0,8% |
Postacie z buffami
Aatrox
- The Darkin Blade (Q)
- Redukcja obrażeń dla minionów: 40% ⇒ 55% zależnie od poziomu.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 45,4% | 3,6% | 45,86% | 4,4% |
9.18 | 43,42% | 3,7% | 43,73% | 3,9% |
Akali
- Perfect Execution (R)
- Maksymalne obrażenia R2: 195/420/645 ⇒ 225/450/645.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 43,95% | 7,2% | 46,09% | 5,5% |
9.18 | 43,11% | 6,7% | 44,59% | 4,5% |
Annie
- Molten Shield (E)
- Cooldown: 15 sekund ⇒ 14/13/12/11/10 sekund.
- Prędkość ruchu: 20/30/40/50/60% ⇒ 30-60% zależnie od poziomu.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 50,74% | 3,0% | 51,57% | 2,0% |
9.18 | 49,16% | 2,5% | 49,58% | 1,6% |
Ashe
- Frost Shot (pasyw)
- Spowolnienie: 15-30% ⇒ 20-30%.
- Ranger’s Focus (Q)
- Resetuje autoatak.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 53,31% | 16,6% | 52,92% | 13,1% |
9.18 | 51,14% | 10,1% | 51,28% | 5,2% |
Blitzcrank
- Rocket Grab (Q)
- Zasięg: 1050 ⇒ 1150.
- Static Field (R)
- Maksymalna liczba stacków z pasywu: 2 ⇒ 3.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 53,66% | 17,2% | 53,06% | 17,5% |
9.18 | 50,77% | 8,4% | 50,83% | 4,7% |
Fiora
- Lunge (Q)
- Może trafiać wieże i wardy (nie trafia roślin).
- Bladework (E)
- Drugie użycie E może zadawać dodatkowe obrażenia wieżom.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 50,20% | 10,1% | 49,28% | 13,1% |
9.18 | 50,01% | 6,50% | 49,99% | 8,0% |
Graves
- Bazowe AD: 66 ⇒ 69.
- Bazowe HP: 551,12 ⇒ 555.
- Mana: 322,2 ⇒ 325.
- Regeneracja many: 7,9 ⇒ 8.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 50,43% | 4,1% | 50,47% | 6,4% |
9.18 | 49,84% | 2,8% | 48,97% | 3,5% |
Heimerdinger
- H-28 G Evolution Turret (Q)
- Przelicznik AP wieżyczki: 30% ⇒ 35%.
- CH-2 Electron Storm Grenade (E)
- Stun: 1,25 sekundy ⇒ 1,5 sekundy.
- UPGRADE!!! (R)
- Przelicznik AP wieżyczki ze wzmocnionego za pomocą UPGRADE!!!: 30% ⇒ 35%.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 53,35% | 2,0% | 53,2% | 1,4% |
9.18 | 50,82% | 1,2% | 51,0% | 0,6% |
Mordekaiser
- Indestructible (W)
- Przechowywane zadane obrażenia: 30% ⇒ 35%.
- Obserwatorzy teraz widzą, kto znajduje się w ulcie Mordekaisera.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 52,03% | 9,5% | 51,62% | 8,1% |
9.18 | 51,61% | 8,7% | 50,23% | 7,2% |
Orianna
- Command: Shockwave (R)
- Obrażenia: 150/225/300 (+70% AP) ⇒ 200/275/350 (+80% AP).
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 50,40% | 5,9% | 49,95% | 9,9% |
9.18 | 49,13% | 3,3% | 48,26% | 4,1% |
Ornn
- Living Forge (pasyw)
- Poziom potrzebny do rozwinięcia przedmiotów: 13 ⇒ 12.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 51,04% | 2,4% | 50,52% | 3,1% |
9.18 | 49,85% | 1,9% | 49,33% | 2,1% |
Rek’Sai
- Bazowy pancerz: 33 ⇒ 36.
- Queen’s Wrath (Q)
- Działa na wieże (Q, gdy Rek’Sai nie jest zagrzebana).
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 48,97% | 1,9% | 51,55% | 5,3% |
9.18 | 48,2% | 1,4% | 50,97% | 4,1% |
Sion
- Soul Furnace (W)
- Siła tarczy: 30/55/80/105/130 ⇒ 50/75/100/125/150.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 51,25% | 2,2% | 50,17% | 2,6% |
9.18 | 51,41% | 1,7% | 49,58% | 2,0% |
Twisted Fate
- Stacked Deck (E)
- Prędkość ataku: 0/15/20/25/30% ⇒ 20/25/30/35/40%.
- Obrażenia: 55/80/105/130/155 ⇒ 65/90/115/145/165.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 49,44% | 3,6% | 50,73% | 6,0% |
9.18 | 48,91% | 2,8% | 49,63% | 4,4% |
Vayne
- Final Hour (R)
- Bonusowe AD: 20/30/40 ⇒ 25/40/55.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 50,01% | 14,9% | 50,83% | 13,1% |
9.18 | 49,92% | 13,7% | 50,05% | 10,9% |
Veigar
- Event Horizon (E)
- Cooldown: 18/17/16/15/14 sekund ⇒ 18/16,5/15/13,5/12 sekund.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 51,84% | 8,2% | 49,37% | 4,3% |
9.18 | 51,32% | 7,3% | 48,69% | 3,1% |
Xin Zhao
- Determination (pasyw)
- Przywrócenie bazowego HP: 8-59 zależnie od poziomu ⇒ 10-78 zależnie od poziomu.
- Pełne wartości: 10/14/18/22/26/30/ 34/38/42/46/50/54/ 58/62/66/70/74/78.
- Przywrócenie bazowego HP: 8-59 zależnie od poziomu ⇒ 10-78 zależnie od poziomu.
- Three Talon Strike (Q)
- Obrażenia: 20/25/30/35/40 ⇒ 20/28/36/44/52.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 50,18% | 6,1% | 50,33% | 5,5% |
9.18 | 48,99% | 4,5% | 49,48% | 4,3% |
Zac
- Cell Division (pasyw)
- Kapki przywracają dodatkowe 1/2/3% maksymalnego zdrowia.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 53,09% | 3,3% | 51,90% | 5,2% |
9.18 | 51,5% | 2,7% | 51,24% | 3,7% |
Postacie z nerfami
Gragas
- Drunken Rage (W)
- Cooldown: 5 sekund ⇒ 6 sekund.
- Procentowe obrażenia zależne od maksymalnego zdrowia celu: 8% ⇒ 7%.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 45,77% | 3,0% | 47,08% | 5,3% |
9.18 | 47,54% | 4,1% | 49,85% | 7,8% |
Karma
- Inner Flame (Q)
- Przelicznik AP: 60% ⇒ 40%.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 47,31% | 4,2% | 47,46% | 5,4% |
9.18 | 49,12% | 5,5% | 49,61% | 8,4% |
Sejuani
- Fury of the North (pasyw)
- Obrażenia: 10/15/20% ⇒ 10% maksymalnego zdrowia celu.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 45,23% | 2,4 | 44,28% | 2,3% |
9.18 | 47,16% | 3,2% | 44,66% | 3,7% |
Yuumi
- Prowling Projectile (Q)
- Spowolnienie: 20/32/44/56/68% ⇒ 20% na wszystkich poziomach.
- Czas trwania spowolnienia: 1,5 sekundy ⇒ 1 sekunda.
- Spowolnienie nie ma już opóźnienia.
Win rate (wszystkie rangi) | Pick rate (wszystkie rangi) | Win rate (Diament+) | Pick rate (Diament+) | |
---|---|---|---|---|
9.19 | 42,65% | 4,9% | 42,19% | 4,8% |
9.18 | 44,35% | 7,0% | 43,21% | 8,1% |