Yuumi
Jak zmiany wpłynęły na Yuumi?
Celem zmian było zwiększenie win rate’a Yuumi o 1-2 punkty procentowe. Po zmianach z patcha 10.3 nie zaobserwowano większych zmian. Pojawiły się one dopiero po hotfiksie – w ciągu niecałej doby win rate Yuumi wzrósł o około 1,5 punkta procentowego.
Zmiany w patchu 10.3
Prowling Projectile (Q)
- Koszt many: 85/90/95/100/105/110 ⇒ 90.
- Wzmocnione obrażenia: 50/95/140/185/230/275 (+40% AP) ⇒ 45/80/115/150/185/220 (+40% AP).
- [Nowość] Teraz dodaje +2/3,2/4,4/5,6/6,8/8% obecnego zdrowia celu w formie obrażeń.
You and Me! (W)
- Silence nie jest już traktowany jako “immobilizing CC”.
Zoomies! (E)
- Uzdrowienie: 70/110/150/190/230 (+30% AP) ⇒ 70/94/118/142/166/190 (+40% AP).
Zmiany w hotfiksie (7 lutego)
Prowling Projectile (Q)
- Bazowe obrażenia: 40/65/90/115/140/165 ⇒ 40/70/100/130/160/190.
- Wzmocnione obrażenia: 45/80/115/150/185/220 ⇒ 45/85/125/165/205/245.
Akali
Jak zmiany wpłynęły na Akali?
W patchu 10.2 win rate Akali wynosił 46,5%. Zmiany bohaterki miały go zmniejszyć o 3-4 punkty procentowe. Po patchu 10.3 win rate spadł aż o 7-8 punktów procentowych (zależnie od linii i poziomu; wynosił ok. 38%) – dlatego konieczny był hotfix. W ciągu niecałej doby win rate Akali wzrósł do 42%, co jest zgodne z pierwotnym założeniem zmian.
Zmiany w patchu 10.3
Five Point Strike (Q)
- Koszt energii: 100/95/90/85/80 ⇒ 120/115/110/105/100.
Twilight Shroud (W)
- Akali otrzymuje 20/25/30/35/40% prędkości ruchu w chmurze ⇒ Akali otrzymuje 30/35/40/45/50% wygasającej prędkości ruchu przez 2 sekundy (licząc od użycia umiejętności).
Perfect Execution (R)
- Cel R1: dowolny ⇒ wrogi bohater.
- Zasięg R1: 675.
- Dystans dasha R1: 675-825 zależnie od odległości od wroga.
Zmiany w hotfiksie (7 lutego)
Shuriken Flip (E)
- Obrażenia fizyczne przy rzuceniu: 40/70/100/130/160 ⇒ 50/85/120/155/190.
Perfect Execution (R)
- Cooldown: 160/130/100 sekund ⇒ 120/90/60 sekund.
- Obrażenia fizyczne R1: 85/150/215 ⇒ 125/225/325.