League of Legends r.

Jak zmiany z patcha 10.3 wpłynęły na Akali i Yuumi?

Yuumi i Akali otrzymały zmiany w patchu 10.3, a następnie szybko dostały buffy w hotfiksie. Jak zmiany wpłynęły na bohaterki?

Yuumi

Jak zmiany wpłynęły na Yuumi?

Celem zmian było zwiększenie win rate’a Yuumi o 1-2 punkty procentowe. Po zmianach z patcha 10.3 nie zaobserwowano większych zmian. Pojawiły się one dopiero po hotfiksie – w ciągu niecałej doby win rate Yuumi wzrósł o około 1,5 punkta procentowego.

Zmiany w patchu 10.3

Prowling Projectile (Q)

  • Koszt many: 85/90/95/100/105/110 ⇒ 90.
  • Wzmocnione obrażenia: 50/95/140/185/230/275 (+40% AP) ⇒ 45/80/115/150/185/220 (+40% AP).
  • [Nowość] Teraz dodaje +2/3,2/4,4/5,6/6,8/8% obecnego zdrowia celu w formie obrażeń.

You and Me! (W)

  • Silence nie jest już traktowany jako “immobilizing CC”.

Zoomies! (E)

  • Uzdrowienie: 70/110/150/190/230 (+30% AP) ⇒ 70/94/118/142/166/190 (+40% AP).

Zmiany w hotfiksie (7 lutego)

Prowling Projectile (Q)

  • Bazowe obrażenia: 40/65/90/115/140/165 ⇒ 40/70/100/130/160/190.
  • Wzmocnione obrażenia: 45/80/115/150/185/220 ⇒ 45/85/125/165/205/245.

Akali

Jak zmiany wpłynęły na Akali?

W patchu 10.2 win rate Akali wynosił 46,5%. Zmiany bohaterki miały go zmniejszyć o 3-4 punkty procentowe. Po patchu 10.3 win rate spadł aż o 7-8 punktów procentowych (zależnie od linii i poziomu; wynosił ok. 38%) – dlatego konieczny był hotfix. W ciągu niecałej doby win rate Akali wzrósł do 42%, co jest zgodne z pierwotnym założeniem zmian.

Zmiany w patchu 10.3

Five Point Strike (Q)

  • Koszt energii: 100/95/90/85/80 ⇒ 120/115/110/105/100.

Twilight Shroud (W)

  • Akali otrzymuje 20/25/30/35/40% prędkości ruchu w chmurze ⇒ Akali otrzymuje 30/35/40/45/50% wygasającej prędkości ruchu przez 2 sekundy (licząc od użycia umiejętności).

Perfect Execution (R)

  • Cel R1: dowolny ⇒ wrogi bohater.
  • Zasięg R1: 675.
  • Dystans dasha R1: 675-825 zależnie od odległości od wroga.

Zmiany w hotfiksie (7 lutego)

Shuriken Flip (E)

  • Obrażenia fizyczne przy rzuceniu: 40/70/100/130/160 ⇒ 50/85/120/155/190.

Perfect Execution (R)

  • Cooldown: 160/130/100 sekund ⇒ 120/90/60 sekund.
  • Obrażenia fizyczne R1: 85/150/215 ⇒ 125/225/325.