League of Legends r.

Jak zmiany przedsezonowe wpłynęły na czas gry?

Przedsezon S8 zostały już wprowadzone na serwery live i zdążyły już się nieźle zadomowić - więc co z czasem gry? Zmienił się, czy nie? 

Wiecie – czasem gry mogą trwać z 1.5h, a czasem… do pierwszego surrendera. W tym przedsezonie, Riot wprowadził masę zmian – m.in zmieniły się timery, redukcja XP które ma nam pomóc z nadrobieniem różnicy poziomów i wiele innych, pomniejszych spraw.

Jak ostatnie patche wpłynęły na długość gier?

Całkiem… nieznacząco! Sami spójrzcie:

  • Po wydaniu ostatniego patcha (7.22), średnia długość gier spadła o pół minuty (30 sekund) w stosunku do 7.21

Czy to dużo?

Trzeba pamiętać iż ostatnio zostało wprowadzonych zmian, więc… to w sumie całkiem niezły wynik.

Hmm – a na co jeszcze patrzy Riot?

  • Jak bardzo gry mogą być “snowballowane”/czy można powstrzymać takowy snowball
  • Czy postacie pod early/late radzą sobie dobrze
  • Czy istnieje różnorodność w długości gier – czy może mamy tylko i wyłącznie gry, które trwają po 20 min i +1h?
  • I wiele więcej.