Jeżeli ominęły Was patch notesy:
Nerfy gold funnelingu w 8.14
Jeżeli posiadacie łącznie najwięcej złota w swojej drużynie, zabicie stwora będzie dawało wam mniej złota.
Przekazywanie złota zwykle bywa bardzo bierną i niezajmującą strategią, której podstawą jest głównie unikanie konfliktów. Ma to negatywny wpływ na wiele standardowych schematów gry w alei, więc chcemy znacznie osłabić tę taktykę. Poszukamy elegantszego, systemowego rozwiązania tego problemu w przedsezonie, ale na chwilę obecną po prostu próbujemy zmniejszyć skuteczność przekazywania złota.
Maczeta Łowcy/Talizman Łowcy
W tym momencie jest całkiem nieźle, aczkolwiek Meddler wypunktował dwa problemy, które cały czas istnieją:
- Dżunglerzy, którzy bardzo łatwo zdobywają prowadzenie dzięki zabójstwom/asystom w early, którzy oberwali nerfami – nawet jeżeli Riot nie chciał ich nerfić
- Dżunglerzy, którzy nie kończą przedmiotów do dżungli, szczególnie Ci, którzy skupiają się na splitpushu.
Riot myśli nad zmianami/dostosowaniem obecnych kar, aby redukować problemy jednego lub obu powyższych problemów.
Możliwe, że będzie coś w patchu 8.15, aczkolwiek nie mamy jeszcze żadnego potwierdzenia.
Zmiany z 8.14 to swoisty bandaż czy plaster
Nie są to długotrwałe zmiany, mają one pozostać do najbliższego przedsezonu, kiedy Riot znajdzie rozwiązanie na problemy z gold funnelingiem. Wtedy także obecne kary zostaną usunięte.