Jedna z większych zmian w tym przedsezonie, czyli opancerzenie wież - jak wpłynęło to na niszczenie ich?
Wszystko idzie po myśli Riotu. Wieże już nie upadają tak szybko jak w innych przypadkach, co skutkowało w skróceniu fazy gry na linii. Ale także najdłuższa opcja, tzn. najdłuższy możliwy czas trwania tej fazy nie został wydłużony, co zobaczycie poniżej.
10%
Wieże zostaną zniszczone przed tym czasem tylko w 10% przypadków
- 8.22 = 9 minut, 11 sekund
- 8.23 = 11 minut, 8 sekund
50%
Wieże zostaną zniszczone przed tym czasem w 50% przypadków
- 8.22 = 12 minut, 17 sekund
- 8.23 = 14 minut, 1 sekunda
90%
Wieże zostaną zniszczone przed tym czasem w 90% przypadków
- 8.22 = 15 minut, 35 sekund
- 8.23 = 15 minut, 56 sekund
Powyższe statystyki są zebrane z wszystkich rang/MMR.
Z innych spraw, Riot także zmniejszył szanse na poprawne przeprowadzone dive’y pod wieże, co było zamierzone od początku. Wszystko wygląda nieżle, postacie opuszczają tę fazę gry z co najmniej jednym “dużym” skończonym przedmiotem.