Meddler podzielił się wczesnymi obserwacjami Senny.
Senna zbyt silna?
Wiele osób zarzuca, że Senna jest za silną postacią. Rzeczywiście, wyjątkowo szybko osiągnęła wysoki jak na nową postać win rate – w tym momencie wynosi on 49,31% (Platyna +, ranked solo, w ujęciu globalnym).
Rioter potwierdził, że wydaje się ona silniejsza, niż było to przewidywane. Zaznaczył jednak:
Nie jest wystarczająco silna, by natychmiastowo potrzebowała zmian balansu.
Meddler nie wyklucza jednak, że w przyszłości konieczne będą buffy – w końcu gracze nadal uczą się tej bohaterki, a gdy lepiej ją poznają, może okazać się ona bardziej irytująca. Jednakże dopiero wtedy Riot się nią zajmie – w patchu 9.23 nie powinniśmy spodziewać się żadnych nerfów (a przynajmniej nie na Summoner’s Rift).
Support czy ADC?
Zdaniem riotera Senna jest efektywna zarówno jako support, jak i ADC – tak jak oczekiwano. Co ciekawe, w roli wsparcia można ją budować zarówno jak typowego enchantera (Ardent Censer etc.), jak i pod lethality. Twórcy wydają się zadowoleni w kontekście możliwości wyboru roli w grze i ścieżki budowania.
Meddler zwrócił również uwagę na to, że udało się uwidocznić słabości Senny: jest bardzo podatna na atak po doskoku oraz skillshoty i obrażenia obszarowe ze względu na to, że jej sposób atakowania nieco obniża jej mobilność.
Nerfy będą – ale na ARAM-ie
W przypadku Howling Abyss Senna jest zdecydowanie za silna, dlatego Riot zmniejsza jej generację dusz na tej mapie. Będzie ona identyczna jak na pozostałych mapach (przy wydaniu nieco ją zwiększono – co jest standardem w przypadku innych stackujących się bohaterów na ARAM-ie).