Jak często spotykacie w swoich grach Yasuo? Jak zazwyczaj kończy się jego gra? Jak wygląda jego nastawienie do gry? Chyba niezbyt ciekawie... Oto kilka porad, jak radzić sobie z OTP Yasuo!
Na wstępie pragnę podkreślić, że artykuł powstał w celach humorystycznych i nie ma na celu nikogo obrazić. Peace!
Wyobraźcie sobie sytuację:
Po ciężkim dniu w pracy/szkole postanowiliście zrelaksować się przy najprzyjemniejszej grze, jaka kiedykolwiek powstała – League of Legends. Ochoczo wybieracie rodzaj rozgrywki i wchodzicie do kolejki. Akceptujecie mecz, a po chwili Waszym oczom ukazuje się on…OTP Yasuo.
Co wtedy zrobić? Jak należy zachować się w takiej sytuacji, aby w chwili zakończenia meczu Wasza twarz nadal pozostała uśmiechnięta, a żaden przedmiot z Waszego otoczenia nie został uszkodzony? Zobaczcie!
Wygląda to mniej więcej tak:
- W ekranie wyboru bohatera, zidentyfikujcie cel – Troll Yasuo. (może to być gracz, który zadeklarował sobie tego bohatera, lub ten, który już od samego początku wyzywa wszystkich wokół)
- Jeśli gracie na Jungli/Midzie/Topie (działa tylko, gdy OTP Yasuo zmierza na górną, bądź środkową aleję) pokażcie, że chcecie zagrać czymś OP, np Maokai lub Nautilus.
- Gdy macie możliwość banowania – natychmiast zablokujcie Yasuo. Po tym niezwykle odważnym czynie, przygotujcie się na sporą ilość wyzwisk. Prawdopodobnie dowiecie się czegoś nowego o swoich rodzicach, etc.
- Napiszcie coś w stylu: “Przepraszam! Proszę, nie zabieraj mi XYZ! (w miejsce ‘XYZ’ wstawcie coś kozackiego, np Nautilus na Topa). Przysięgam, że nie widziałem, że chcesz wziąć Yasuo!”
- Tu następuje moment, w którym to nerwy naszego sojusznika nie wytrzymują. Wybrał zadeklarowaną przez Was postać, rzucając w Was wszystkimi wyzwiskami, jakie przyszły mu do głowy.
- Dla siebie wybierzcie coś, czym czujecie się pewnie.
- Po rozpoczęciu gry, przez pierwsze minuty nadal będziecie dowiadywać się coraz to nowszych rzeczy o Waszych rodzicach, a przy okazji poznacie kilka nowych słówek. Nie przejmujcie się tym! Gracze Yasuo mają to do siebie, że dość szybko zapominają o nieprzyjemnej sytuacji, która dopiero miała miejsce. (0/15/3 w poprzedniej grze, a oni nadal pickują tego chińczyka z fletem)
- Pomóżcie mu na linii najlepiej jak potraficie, aby zyskał dość znaczącą przewagę i zaczął Wam dziękować za pomoc, oraz za to, jak niesamowitymi osobami jesteście.
- Wygrajcie grę.
- +1 Teamwork dla Waszego kolegi.
Gra wygrana, humor nadal dopisuje, a przy okazji uszczęśliwiliście jednego z Yasuow mainów. Czego chcieć więcej? Zabierajcie się za następną grę, powtarzając nasz scenariusz!