Runy:
3x MS Quinty, Czerwone AS, Żółte Skalowanie Zdrowia, Niebieskie 3x MR, 6x Niebieskie CDR
Masterki:
0-18-12, Błogosławieństwo Pierwcy Wiatru
Umiejętności:
Początkowo Q, E, W potem R > E > Q > W
Główne itemy:
Ioańskie buty, Rylai, Bluźnierczy Graal, Redemption, Czerwony item do dżungli z Runiczne Echa, Naszyjnik Żelaznych Solari.
Dlaczego to działa:
- Świetne początkowe invade! Dzięki użyciu pasywki i smite, Ivern potrafi wręcz natychmiastowo wyczyścić reda czy blue buffa bez żadnej pomocy sojuszników.
- Możliwość “ukrycia” Barona/Smoka! Jeżeli umieścimy krzaki “na” smoku lub baronie, to będziemy mogli zablokować wizję przeciwnika, co jest często bardzo pomocne.
- Blokowanie skillshotów! Stokrotka (Daisy, ale imo Stokrotka brzmi świetnie) ma masywne hitboxy, więc może zablokować masę skillshotów.
- Świetna synergia z Rylai! Nie dość że jego Q jest świetne z Rylai, to dodatkowo jego tarcza (E) też działa dobrze. No i jakby nie było dosyć tego, to jego AA z krzaków też dają spowolnienie z Rylai.
- Nie polega bardzo na itemie do dżungli! Ivern nie potrzebuje atakować obozów w dżungli, więc w pierwszej kolejności Zielony Ojciec może budować coś opartego na AP.
Potencjalne problemy
- Niskie obrażenia
Bądźmy tutaj szczerzy – Ivern to postać która bardziej podchodzi pod supporta, niż pod typowego junglera, więc musi on polegać na swoim teamie.
- Podatny na counter-jungling
Każdy kij ma dwa końce – Ivern ma świetne invade, ale sam jest na nie niesamowicie bardzo podatny.
Ivern jest mocny w każdej dywizji: czy to Brąz, czy to Gold, czy wyżej – cały czas będzie naprawdę dobrym pickiem. Jeżeli dodatkowo zespół w którym jest Ivern będzie mu pomagał – pokaże on wtedy swój cały potencjał.