League of Legends r.

Skórki Invictus Gaming: JackeyLove potwierdza swój wybór ★ Neeko niszczy każdą grę! ★ 32-minutowy Nexus Blitz?! ★ Akceptowanie meczu za pomocą klawisza

I jak tu nie pisać o bugach, kiedy jest ich aż tyle?

★ Skórki Invictus Gaming: JackeyLove potwierdza swój wybór

Skiny Invictus Gaming za wygranie Worldsów 2018 wstępnie poznaliśmy w listopadzie, jednak tamte informacje nie były jeszcze pewne. Przypomnijmy wybory zawodników sprzed dwóch miesięcy:

  • Dżungla – Ning: Camille.
  • ADC – JackeyLove: jeżeli będzie mógł wybrać tylko postać, z której korzystał na Worldsach, to będzie to Kai’Sa.
  • Top – TheShy: Aatrox.
  • Top – Duke: Irelia.
  • Mid – Rookie: Akali lub LeBlanc.
  • Support – Baolan: brak informacji (być może Braum lub Alistar).

Otrzymaliśmy aktualizację na temat skórki JackeyLove. Zdecydował się on na Kai’Sę – nie tylko jako wybór spośród postaci, którymi grał w trakcie Mistrzostw (jak to miało miejsce w listopadzie), ale już jako wybór ostateczny. Informacja ta pochodzi ze streama gracza.

Źródło

★ Neeko niszczy każdą grę!

Gracze skarżą się na Neeko – tym razem naprawdę mają powody do nerwów.

Bohaterka ta jest dostępna na serwerach live od dłuższego czasu (to już miesiąc!), jednak dopiero teraz gracze zaczęli głośno mówić o problemach z nią związanych. Ronizu, użytkownik Reddita, opisał bug, który dosłownie niszczy grę.

Pewnie kojarzycie błąd związany z tym, że Neeko może pokazywać się na minimapie jako inna postać (tzn. mamy ikonkę np. Dariusa, chociaż Neeko nawet nie jest za niego przebrana). Jeżeli jednak wtedy spingujemy jej przedmioty, gra natychmiastowo wyrzuca danego gracza lub nawet cały zespół (bugsplat).

Bardzo proste – aczkolwiek minus jest taki, że to przeciwnik musi spingować przedmioty. Jeżeli to zrobi, większość jego drużyny będzie nieobecna w grze przez dłuższą chwilę.

Wniosek? Nie pingujcie przedmiotów Neeko. Tak na wszelki wypadek.

★ 32-minutowy Nexus Blitz?!

Jak wiadomo, Nexus Blitz powinien się zakończyć maksymalnie w okolicach 18. minuty. Dziesiątka graczy miała jednak możliwość pogrania na mapie prawie dwa razy tyle – mecz trwał bowiem aż 32 minuty! Jak to możliwe?

Oczywiście doszło do błędu. Początkowo gra toczyła się normalnie. Pierwszym wydarzeniem była Walka o Nagrodę, kolejnym – Bardle Royale. Następny powinno być Pchaj Wóz – jednak wóz nigdy się nie pojawił, a wydarzenie nie mogło się zakończyć.

Obie drużyny zdecydowały się nie kończyć gry i uczynić ją najdłuższym meczem Nexus Blitz. W okolicach 32 minuty został zakończony po ostatecznej walce.

Nie martwcie się – dziś więcej bugów dla Was nie przewidzieliśmy.

Źródło

★ Akceptowanie meczu za pomocą spacji

Autor: Quarry

Ciekawe pytanie zadał użytkownik Reddita isobethehen: dlaczego nie możemy akceptować meczów za pomocą klawisza lub spacji? Wiecie, zbindować w opcjach klienta League – i gotowe.

Niestety, są złe wieści. Game developer (raczej niezwiązany z Riotem) jzhang172 odpowiedział, zwracając uwagę na dwie kwestie konieczne do rozważenia:

  1. Interakcje ze spacją. Spacja działa inaczej we wszystkich aplikacjach, a firmy z branży gier zazwyczaj chcą zachować spójność, aby gracze łatwiej rozumieli, w jaki sposób płynie gra. Zazwyczaj spacja jest zarezerwowana do wstrzymywania treści.
  2. Spacja jest zbyt łatwa do uderzenia. Wyobraź sobie, że piszesz wiadomość do znajomego. Jesteś zajęty pisaniem, nagle pojawia się klient League, a Ty wciskasz spację – i nieumyślnie akceptujesz kolejkę, o której zapomniałeś.