Generalnie jest to policzone w taki sposób, że:
1 fala spawnuje się o 1:15, dociera na linię o 1:45 i najczęściej umiera o 2:15
- 2:15, 6cs/1 fala
- = 114,75 możliwego złota do zdobycia
- 3:15, 19cs/3 fale
- = 390,1 możliwego złota do zdobycia
- 4:45, 38cs/6 fal
- = 782,8 możliwego złota do zdobycia
- 6:15, 57cs/9 fal
- = 1 178,1 możliwego złota do zdobycia
- 7:45, 76cs/12 fal
- = 1 576 możliwego złota do zdobycia
- 9:15, 95cs/15 fal
- = 1 976,5 możliwego złota do zdobycia
- 10:45, 114cs/18 fali
- = 2 379,6 możliwego złota do zdobycia
Więc przykładowo, jeżeli zgniemy od ganku w ~6.15 minucie gry, odrodzimy się i wrócimy na linię, to możemy stracić około 3 fale, które są warte około 400 złota!
Jak zostało to policzone
Każdy minion, który atakuje w zwarciu (melee) jest warty bazowo 20,5 złota, jego “wartość” wzrasta o 0,125 co 90 sekund.
Każdy minion zasięgowy (ranged) jest warty bazowo 17,5 złota, jego “wartość” wzrasta o 0,125 co 90 sekund.
Każda minion armatni (cannon) jest warty bazowo 45,5 złota, jego “wartość” wzrasta o 0,35 co 90 sekund.
W 3 falach jest 9 minionów melee, 9 zasięgowych i 1 cannon. Więc aby dowiedzieć się, ile więcej złota otrzymamy co 3 nowe fale/każde 90 sekund, musimy utworzyć takie proste działanie ((0,125×9)+(0,125×9)+(0,35×1)), co daje 2,6, a to oznacza, że co 90 sekund następna fala jest warta 2,6 złota więcej.
Pierwsza, druga i trzecia fala jest warta razem (387,5+2,6×1). Czwarta, piąta i szósta fala razem są warte (387,5+2,6×2). Siódma, ósma i dziewiąta fala są warte razem (387,5+2,6×3) etc.
Uważacie na miniony? A może dla Was ważniejsze jest zabijanie przeciwników? Piszcie!