W przypadku obu kolejek i wszystkich regionów można zauważyć ciekawą rzecz: rozkład procentowy graczy nie jest stale malejący. Najmniej graczy jest w Challengerze, nieco więcej w Grandmasterze – i znowu mniej w Masterze (czyli dywizji niższej niż Grandmaster, co sugerowałoby, że powinno się w niej znaleźć jeszcze więcej graczy).
Podobnie sytuacja ma się z Ironem – można by się spodziewać, że będzie tam najwięcej graczy, jednak na EUNE jest ich mniej niż w Platynie (w przypadku solo kolejki; w przypadku flexów – mniej niż w Goldzie), a we wszystkich regionach – mniej niż w Diamencie (w przypadku solo kolejki; w przypadku flexów – również mniej niż w Goldzie).
Największa liczba graczy znajduje się w Silverze (niezależnie od regionu i rodzaju kolejki).
EUNE
Podajemy dane dla kolejki rankingowej solo, w nawiasie dla flexów.
Challenger
W Challengerze jest 0,02% graczy serwera (flex: 0,01%).
Grandmaster
W Grandmasterze jest 0,05% graczy serwera (flex: 0,03%).
Master
W Masterze jest 0,03% graczy serwera (flex: 0% – co wynika z zaokrąglenia, nie oznacza to, że w Masterze w ogóle nie ma graczy).
Diamond
Ogólny odsetek graczy w tym kręgu: 3,45% (flex: 1,93%).
- Diamond I – 0,19% (flex: 0,08%)
- Diamond II – 0,24% (flex: 0,12%)
- Diamond III – 0,51% (flex: 0,23%)
- Diamond IV – 2,5% (flex: 1,5%)
Platinum
Ogólny odsetek graczy w tym kręgu: 9,86% (flex: 5,12%).
- Platinum I – 1,35% (flex: 1,16%)
- Platinum II – 1,73% (flex: 1,04%)
- Platinum III – 2,2% (flex: 0,78%)
- Platinum IV – 4,58% (flex: 2,13%)
Gold
Ogólny odsetek graczy w tym kręgu: 24,39% (flex: 16,09%).
- Gold I – 3,33% (flex: 2,62%)
- Gold II – 5,43% (flex: 3,62%)
- Gold III – 6,38% (flex: 3,11%)
- Gold IV – 9,25% (flex: 6,75%)
Silver
Ogólny odsetek graczy w tym kręgu: 36,11% (flex: 35,39%).
- Silver I – 6,97% (flex: 7,95%)
- Silver II – 9,85% (flex: 9,8%)
- Silver III – 9,53% (flex: 8,26%)
- Silver IV – 9,77% (flex: 9,38%)
Bronze
Ogólny odsetek graczy w tym kręgu: 21,8% (flex: 30,96%).
- Bronze I – 7,13% (flex: 9,74%)
- Bronze II – 5,94% (flex: 8,38%)
- Bronze III – 4,69% (flex: 6,61%)
- Bronze IV – 4,05% (flex: 6,23%)
Iron
Ogólny odsetek graczy w tym kręgu: 4,3% (flex: 10,48%).
- Iron I – 1,85% (flex: 4,66%)
- Iron II – 1,49% (flex: 3,76%)
- Iron III – 0,78% (flex: 1,72%)
- Iron IV – 0,17% (flex: 0,33%)
Wszystkie regiony
Podajemy dane dla kolejki rankingowej solo, w nawiasie dla flexów.
Challenger
W Challengerze jest 0,03% graczy z całego świata (flex: 0,03%).
Grandmaster
W Grandmasterze jest 0,07% graczy z całego świata (flex: 0,03%).
Master
W Masterze jest 0,04% graczy z całego świata (flex: 0% – co wynika z zaokrąglenia, nie oznacza to, że w Masterze w ogóle nie ma graczy).
Diamond
Ogólny odsetek graczy w tym kręgu: 4,13% (flex: 1,89%).
- Diamond I – 0,19% (flex: 0,09%)
- Diamond II – 0,3% (flex: 0,13%)
- Diamond III – 0,64% (flex: 0,22%)
- Diamond IV – 3% (flex: 1,45%)
Platinum
Ogólny odsetek graczy w tym kręgu: 11,6% (flex: 6,8%).
- Platinum I – 1,53% (flex: 1,24%)
- Platinum II – 2,04% (flex: 1,32%)
- Platinum III – 2,56% (flex: 1,12%)
- Platinum IV – 5,47% (flex: 3,12%)
Gold
Ogólny odsetek graczy w tym kręgu: 26,73% (flex: 20,86%).
- Gold I – 3,84% (flex: 3,49%)
- Gold II – 5,9% (flex: 4,6%)
- Gold III – 6,72% (flex: 4,04%)
- Gold IV – 10,27% (flex: 8,72%)
Silver
Ogólny odsetek graczy w tym kręgu: 35,6% (flex: 37,21%).
- Silver I – 7,31% (flex: 9,15%)
- Silver II – 9,64% (flex: 10,47%)
- Silver III – 9% (flex: 8,16%)
- Silver IV – 9,65% (flex: 9,42%)
Bronze
Ogólny odsetek graczy w tym kręgu: 18,67% (flex: 26,19%).
- Bronze I – 6,46% (flex: 9,2%)
- Bronze II – 5,05% (flex: 7,12%)
- Bronze III – 3,9% (flex: 5,13%)
- Bronze IV – 3,27% (flex: 4,74%)
Iron
Ogólny odsetek graczy w tym kręgu: 3,13% (flex: 6,97%).
- Iron I – 1,42% (flex: 3,35%)
- Iron II – 1,1% (flex: 2,42%)
- Iron III – 0,52% (flex: 1,02%)
- Iron IV – 0,09% (flex: 0,18%)