Na serwery live trafił hotfix ze zmianami balansu i poprawkami błędów.
Zmiany balansu
Postacie
Ashe
- Podstawowe ataki Ashe przeciwko wrogom z nałożonym efektem Frost Shot nie zadają już dodatkowych obrażeń bazujących na szansie Ashe na trafienie krytyczne, jeśli bohaterka posiada Guinsoo’s Rageblade lub Rageknife (efekt się nie dubluje).
Kassadin
- Przyrost zdrowia zwiększony z 90 do 105.
- Koszt many R zmniejszony z 50 (do 800 przy piątym rzuceniu umiejętności) do 40 (do 640 przy piątym rzuceniu umiejętności).
Viktor
- Obrażenia E zmniejszone z 70/110/150/190/230 (+70% AP) do 70/110/150/190/230 (+60% AP).
- Obrażenia Aftershock E zmniejszone z 20/60/100/140/180 (+60% AP) do 20/50/80/100/140 (+40% AP).
Przedmioty
Eclipse
- Przelicznik obrażeń zmniejszony z 8% maksymalnego zdrowia celu do 6% maksymalnego zdrowia celu.
- Przelicznik prędkości ruchu zmniejszony z 30% do 15%.
Liandry’s Anguish
- Przebicie odporności magicznej podpalonych celów zmienione z 5% na sekundę, do 25% na 5% na sekundę, do 15%.
Guinsoo’s Rageblade
- Koszt zwiększony z 2600 szt. złota do 2800 szt. złota.
- Obrażenia przy trafieniu zmniejszone z 45 na 20% szansy na trafienie krytyczne (maks. 225) do 40 na 20% szansy na trafienie krytyczne (maks. 200).
Lich Bane
- Obrażenia Spellblade zmniejszone ze 150% bazowego AD (+60% AP) do 150% bazowego AD (+50% AP).
Przedmioty do dżungli
- Przelicznik podpalenia zwiększony z 10% AP do 30% AP.
Poprawki błędów
Postacie
Garen
- Naprawiono błąd, przez który znerfiono trafienia krytyczne z Judgment (E) z 33% do 8%.
Vladimir
- Cooldown Tides of Blood (E) teraz poprawnie zaczyna się naliczać po rzuceniu umiejętności, nie po jej zakończeniu.
Zoe
- Spell Thief (W) nie tworzy już baniek z Teleportem, jeżeli wróg spróbuje się teleportować do niepoprawnego celu.
Przedmioty
Bramble Vest
- Przedmiot nie traci już możliwości nakładania Głębokich Ran przy śmierci właściciela.
Corrupting Potion
- Usunięto błąd, przez który przedmiot w nieskończoność się stackował przy przesuwaniu go do granic okna sklepu.
Doran’s Shield
- Bonusowe obrażenia dla minionów nie znikają przy śmierci.
Doran’s Ring
- Bonusowe obrażenia dla minionów nie znikają przy śmierci.
- Pasywna regeneracja many została odpowiednio usunięta.
Galeforce
- Naprawiono błąd ścieżki pocisku, który się pojawił, gdy trzeci pocisk nie miał celu do trafienia.
Moonstone Renewer
- Uzdrowienie Moonstone Renewer jest teraz poprawnie przeliczane, gdy jesteś w trakcie walki i rzucasz umiejętność na sojusznika, który nie jest w trakcie walki.
Inne
Elder Dragon
- Riftmaker nie podpala w nieskończoność smoka, powodując jego śmierć.