League of Legends r.

Znacznik R Evelynn jest o wiele większy niż pokazuje gra?!

Dzisiaj czas na odrobinę technicznych rzeczy - czy wiecie, że ult Evelynn tak naprawdę zadaje obrażenia postaciom, które są za Eve? Czyżby Riot miał to zaraz naprawić?

Wiemy, że czasem hitboxy różniły się znacząco od znaczników zasięgu, które pokazuje gra – pamiętacie kontrowersje wywołane hitboxem E Gragasa? Doprowadziło to do (co chyba oczywiste) zmian w znaczniku.

Teraz przyszedł czas na Evelynn!

Użytkownik reddita, Parysian, ujawnił dość nieciekawą prawdę o R-ce naszego demona, ale po kolei:

  • Czy kiedykolwiek mieliście problemy z tym, że ult Eve Was trafił pomimo tego, że staliście za nią?
  • Wychodzi na to, że znacznik jest zrobiony źle – tak, bardzo, bardzo źle.

Zobaczcie poniższy film:

(który nagrałem ASAP)

Działa to mniej więcej tak:

Kiedy przeciwnicy są za Evelynn, to (według znacznika) nie powinna ona nic im zrobić

A jak jest? No… widzieliście już

Na oko tak powinien wyglądać dobry znacznik:

Błąd czy może zamierzone działanie?

Trudno jest powiedzieć, że “tak, to wina Riotu”, aczkolwiek mamy tutaj dość wyszczególnione, że R-ka Eve nie działa tak jak powinna (według znacznika – powtarzając się).

Pewnie kilka osób o tym już wiedziało od premiery, a część korzystała z tego nawet nie wiedząc, że tak nie powinno być. Chociaż taka rzecz powinna być pokazana w znaczniku.