League of Legends r.

Helmet Bro jako grywalny bohater?

Helmet Bro to jedna z postaci w League of Legends, która mimo tego, że nie można nią zagrać, to wciąż jest znana i lubiana. Często go widujemy na splash artach innych postaci lub ich skinów. A jak Helmet Bro wyglądałby jako grywalny bohater?

Jeśli nie wiecie, kim jest Helmet Bro, to tutaj: klik! macie o nim parę informacji oraz wyjaśnienie, na czym polega jego fenomen. Przejdźmy jednak do tematu artykułu, czyli jak mógłby wyglądać grywalny HB. Na League of Legends Wikia ma on własną historię oraz opis umiejętności, tak samo jak każdy inny bohater. Niestety nie zostały one stworzone przez Riot, tylko przez społeczność League.

Helmet Bro – Rycerz Pustki

Historia:

“19 lutego, Instytut Wojny, Wschodnie krańce miasta”

Mój brat Valan oraz ja, otrzymaliśmy zlecenie ochrony wschodniego frontu Instytutu. Krążyły pogłoski o zbliżającej się stamtąd

Pustce. 

Według Przywoływaczy było to coś z Pustki. Coś, co choć niebezpieczne, powinno stanowić niewielkie zagrożenie dla dwóch utalentowanych rycerzy, takich jak Valan i ja. W godzinę mieliśmy gotowy sprzęt i przed zmrokiem ukryliśmy się w lesie.

“21 lutego, Instytut Wojny, Wschodnie krańce miasta”

Cokolwiek to był, dopadło Valana w nocy. Jesteśmy, do diabła wyszkolonymi wojownikami, jak on mógł przeoczyć to coś.

Teraz to nie ma znaczenia. On już jest martwy. Został z niego popiół. Ostały się po nim tylko miecz i hełm, oba mieniące się z dziwną, fioletową energią.

Energią z Pustki.

Zanim skończyłem się zasmucać tą całą, przeklętą sytuacją padł na mnie promień światła. To prawdopodobnie było to, co zabiło Valana. Udało mi się to ominąć, ledwie. Mój płaszcz oraz miecz zostały prawie kompletnie zniszczone. Udało mi się przebiec kilka metrów, zanim mnie dogonił.

Boże, on był ogromny. Wyższy niż drzewa. Wijące się macki, trzy mniejsze oka, niczym korona nad jego największym ślepiem. Przygotowywał się do zakończenia mojego żywota.

Jednak nie strzelił. Przybyli Przywoływacze z Instytutu i ledwo udało im się pokonać tego stwora, zanim mnie zabił. Zabrali go ze sobą i zaprowadzili do ambulatorium.

Nie zdążyłem nawet pochować Valana.

“22 lutego, Instytut Wojny, szpital”

Nic mi nie jest, ale nie pozwolą mi wrócić do lasu, żeby pochować Valana. Nie pozwolą mi nawet opuścić tego pokoju – chcą, żebym został na “obserwację”.

Chcą, żebym został, bo wtedy nie zabiję ich wszystkich.

Słyszałem ich plany, ich rozmowy. Pozwalają żyć temu potworowi – tej RZECZY. Obca bestia, która zabiła mojego brata, wzięła ode mnie jedyną rzecz, o którą się troszczyłem w tym świecie, a oni mu odpuszczają. Zawierają z tym czymś umowę! Zostanie w Instytucie i weźmie udział w ich przeklętej Lidze, w zamian za wiedzę! Słyszałem, że mieli do czynienia z potworami wcześniej, ale to… To jest chore.

W błysku ciemnego światła coś weszło do ambulatorium, ogłuszając wysłaną do mnie pielęgniarkę. Instynktownie podniosłem się, by się bronić, ale to nie było zagrożenie.

To było zbawienie.

Kassadin, Wędrowiec Pustki, przyszedł do mnie. Pokazał mi trzy rzeczy; Miecz i hełm Valana, wraz z moją własną rękojeścią miecza, wciąż mieniącą się tą złowrogą energią.

Wtedy do mnie przemówił. “Jeśli chcesz zemsty, weź to”. Po tym zniknął.

Nigdy nie będę w stanie mu wystarczająco podziękować.

Zakładając mój sprzęt, opuściłem ambulatorium.

Jeśli oni nie będą walczyć z Pustką, to ja to zrobię.

Nie jestem sam, Kassadin stoi u mojego boku, a Valan obserwuje mnie z zaświatów.

Vel’Koz zapłaci. Pustka zapłaci.

Valan Helmen nie żyje.

Marrak Helmen nie żyje.

Hełm mojego brata jest wszystkim, co pozostało.

Umiejętności:

Helmet Bro jest walczącym w zwarciu AP Bruiserem, używającym mocy Pustki przeciwko niej. Polega on głównie na uciszaniu oraz spowalnianiu wrogów, wzruszając ramionami na ich próby rewanżu. Nic nie jest straszne dla Helmet Bro, gdy uparcie dąży do odwetu za śmierć brata.

Statystyki bazowe

  • Bazowe HP: 450
  • Przyrost HP: 80
  • Regeneracja HP: 4,5
  • Przyrost regeneracji HP: 0,6
  • Bazowe AD: 45
  • Przyrost AD: 3
  • Bazowa mana: 300
  • Przyrost many: 60
  • Pancerz: 20
  • Przyrost pancerza: 1.25
  • Odporność na magię: 30
  • Przyrost MR: 35
  • Zasięg autoataku: 175
  • Prędkość ruchu: 345
  • Bazowy AS: 0,694
  • Przyrost AS za poziom: 3

[Pasywka] Miecz Pustki

Autoataki Helmet Bro zadają dodatkowe 5 – 90 ( zależne od poziomu)(+25% AP) obrażeń magicznych.

[Q] Unik/Cios Popiołów

1 UŻYCIE – Helmet Bro wykonuje przewrót na krótki dystans.

2 UŻYCIE – Po 3 sekundach od pierwszego użycia, następny atak Helmet Bro staje się Ciosem Popiołów, który pozwala doskoczyć do rywala i zadać mu dodatkowe magiczne obrażenia oraz uciszyć go.

Zasięg: 600 – koszt: 50/55/60/65/70 many – CD: 8 sekund – dodatkowe AP obrażenia: 30/55/80/105/130 ( +40% AP) – Czas trwania uciszenia: 2 sekundy na każdym poziomie.

[W] Opończa Cieni

Helmet Bro podnosi swój płaszcz, zdobywając tymczasową tarczę zaklęć, która trwa 2 sekundy. Jeśli Opończa Cieni zaabsorbuje czar, Helmet Bro uwalnia energię zaklęcia, zadając obrażenia w obszarze wokół niego. Zadawane obrażenia odpowiadają tym, jakie zadaje zaabsorbowany czar, ale nie kopiuje jego obrażeń.

Zasięg: 425 – koszt: 50/55/60/65/70 many – CD: 14 sekund – obrażenia: 75/95/115/135/155

[E] Wybuch Pustki

PASYWNIE: Hełm Bro przechowuje ładunki za każde zaklęcie używane przez pobliskiego wroga w swoim hełmie. Jego hełm może pomieścić sześć ładunków, a ładunki zanikają po 3 sekundach.

AKTYWNiE: Hełm Bro uwalnia energię Pustki cienkim promieniem z hełmu, zadając obrażenia magiczne i spowalniając pierwszego wroga w linii. Zaklęcie zadaje 10% dodatkowych obrażeń za każdy ładunek przechowywany w hełmie przed użyciem Wybuchu Pustki.

Zasięg: 600 – koszt: 40/45/50/55/60 many – CD: 16/14/12/10/8 sekund – obrażenia: 0 ładunków: 70/115/160/205/250 (+50% AP), 6 ładunków: 112/184/256/328/400 (+ 50% AP)

[R] Oczyszczenie

Helmet Bro wyciąga miecz swojego brata i wbija go w ziemię. Ostrze uwalnia zgromadzoną energię Pustki przez 6 sekund, zadając obrażenia magiczne i tworzy Pole Uciszające na małym obszarze. Wrogowie nie mogą rzucać zaklęć podczas przebywania w pobliżu miecza, a Helmet Bro zyskuje dodatkową odporność na magię, stojąc w Polu Uciszającym. Po 6 sekundach Pole Uciszające znika zadając obrażenia pobliskim wrogom.

Zasięg: 500 – koszt: 100 many – CD: 120/105/90 sekund – obrażenia: od eksplozji: 200/325/450 (+45% AP), od implozji: 225/375/500 (+45% AP) – dodatkowa odporność na magie: 45/60/75


Gralibyście Helmet Bro, gdyby był dostępny jako grywalny bohater?