Jesteście ciekawi, co się dzieje w tym momencie z Grasp of the Undying na PBE? Czas na krótkie wyjaśnienie tego wszystkiego!
Zmiany Graspa z PBE:
Grasp of the Undying
- Zmieniono [Zada dodatkowe obrażenia magiczne równe 4% twojego maksymalnego zdrowia] na [Zada dodatkowe adaptacyjne obrażenia równe 3% twojego maksymalnego zdrowia].
- Zmieniono [Stale zwiększa twoje zdrowie o 5] na [Daje dodatkowe adaptacyjne obrażenia fizyczne bazujące na twoim maksymalnym zdrowiu poza walką. Efekt może się nakładać].
- Adaptacyjne obrażenia AD lub AP są równe odpowiednio 1%, lub 1,25% maksymalnego zdrowia bohatera.
- Zasięgowi bohaterowie otrzymują połowę bonusowego leczenia i obrażeń.
Dlaczego TAKIE zmiany?
Riot chce zobaczyć, czy postacie inne niż tanki będą mogły brać tego keystone’a – oczywiście bez jakiegoś przesadnego osłabienia tych postaci, które teraz z niego korzystają.
Co ciekawe, Riot ma w tym także drugi cel – chce zobaczyć, czy permanentne zdrowie jest problematyczną mechaniką. Bo wiecie – to może zależeć od m.in. matchupu, etc.
A co, jeśli ta wersja (z PBE) nie wypali?
Jeżeli nie wypali, to Riot wróci do poprzedniej wersji Graspa i spróbuje ze stackowalnym, adaptującym keystone’em AP/AD z drzewka Resolve w przyszłości – tzn. nowy keystone!