League of Legends r.

O co chodzi ze zmianami Grasp of the Undying na PBE? Nowy keystone?!

Jesteście ciekawi, co się dzieje w tym momencie z Grasp of the Undying na PBE? Czas na krótkie wyjaśnienie tego wszystkiego!

Zmiany Graspa z PBE:

Grasp of the Undying

  • Zmieniono [Zada dodatkowe obrażenia magiczne równe 4% twojego maksymalnego zdrowia] na [Zada dodatkowe adaptacyjne obrażenia równe 3% twojego maksymalnego zdrowia].
  • Zmieniono [Stale zwiększa twoje zdrowie o 5] na [Daje dodatkowe adaptacyjne obrażenia fizyczne bazujące na twoim maksymalnym zdrowiu poza walką. Efekt może się nakładać].
  • Adaptacyjne obrażenia AD lub AP są równe odpowiednio 1%, lub 1,25% maksymalnego zdrowia bohatera.
  • Zasięgowi bohaterowie otrzymują połowę bonusowego leczenia i obrażeń.

Dlaczego TAKIE zmiany?

Riot chce zobaczyć, czy postacie inne niż tanki będą mogły brać tego keystone’a – oczywiście bez jakiegoś przesadnego osłabienia tych postaci, które teraz z niego korzystają.

Co ciekawe, Riot ma w tym także drugi cel – chce zobaczyć, czy permanentne zdrowie jest problematyczną mechaniką. Bo wiecie – to może zależeć od m.in. matchupu, etc.

A co, jeśli ta wersja (z PBE) nie wypali?

Jeżeli nie wypali, to Riot wróci do poprzedniej wersji Graspa i spróbuje ze stackowalnym, adaptującym keystone’em AP/AD z drzewka Resolve w przyszłości – tzn. nowy keystone!