League of Legends r.

Gameplay według Meddlera – 24 lutego – Zmiany Bond of Stone i dalsze plany

Patch 7.4 już jakiś czas gości na publicznych serwerach, więc Riot ma coraz lepszy obraz tego, jak wprowadzone zmiany wpłynęły na gameplay. Zobaczcie, co myśli i jakie dalsze plany ma ekipa Meddlera!

Bond of Stone

Ten keystone był przez dłuższy czas w smutnej sytuacji. Nowa wersja rzeczonej masterki, która weszła już na PBE ma uczynić ją lepszym wyborem dla bohaterów, którzy potrzebują dodatkowej wytrzymałości, utrzymując jednocześnie sojuszników przy życiu. Mechaniki, które testujemy to:

  • Dostajecie 5% maxymalnego HP za samo wzięcie tej specjalizacji.
  • Wrogowie, których zaatakujecie kontrolą tłumu zostają oznaczeni. Pozostali sojusznicy, którzy zaatakują oznaczony cel zostają uzdrowieni. Uleczenie skaluje się z Waszym maksymalnym zdrowiem.

Biorąc pod uwagę fakt, że mechanika zmienia się całkowicie i już nie absorbuje obrażeń bezpośrednio, będziemy też prawdopodobnie chcieli zmienić nazwę keystone’a.

Quinn, Talon i Ashe

Testowaliśmy nerfy Quinn i Talona na PBE w założeniu, że pomimo nerfów Youmuu i Edge of Night, ci wciąż będą za silni, co wymaga dalszej uwagi. Nie mamy jednak jasnego obrazu, jak aktualnie wygląda ich sytuacja, więc odkładamy zmiany w czasie. Patrząc jednocześnie na to, że w środku kolejnego tygodnia będziemy zamykać cykl 7.5, wychodzi na to, że trzeba odłożyć nerfy do rozpoczęcia cyklu 7.6, jeśli wciąż będą potrzbne.

Jeśli chodzi o Ashe, to nie mamy pewności, czy osłabienie jej E jest tak naprawdę potrzebne. Chyba nie jest, więc musimy dalej ją obserwować i być może wrócić do wspomnianych zmian nieco później.

Doran’s Shield

Zmiany mają potencjał, jednak potrzeba na to więcej czasu niż tylko cykl 7.5, żeby wprowadzić je we właściwy sposób. Wyrzucimy je wkrótce z PBE, z zamiarem wprowadzenia ich w kolejnych cyklach lub wraz ze zmianami innych przedmiotów defensywnych w mid sezonie.

Practice Mode i Bugi

Wciąż otrzymujemy pożyteczne raporty o błędach znalezionych dzięki narzędziu treningowemu. To, na co chcę zwrócić uwagę to to, że niektóre umiejętności będą zachowywały się w dziwny sposób, kiedy zmniejszycie ich cooldown za pomocą dostępnego “cheatu”, ponieważ nie są przystosowane do szybkiego i wielokrotnego rzucania. Wasza chęć pomocy jest świetna, jednak nie zawracajcie sobie głowy wspominaniem o błędach, które zdarzają się tylko w warunkach Practice Tool’a. Dlatego też, nie będziemy zajmowali się naprawą tych “błędów” poświęcając czas temu, co naprawdę wymaga uwagi.

Kilka ostatnich Hotfixów

Jeśli ktoś przegapił aktualizację, to Edge of Night otrzymało szybki nerf, który zmniejszył jego AD o 5 i zwiększył CD z 30 sekund do 45 sekund.

Naprawiliśmy też Scuttle Craba, ponieważ czasami nagroda za jego zabicie była przyznawana przeciwnikowi, który po prostu stał w pobliżu.


A co Wy myślicie o słowach Meddlera? Czt według Was Rioterzy zajmują się właściwymi rzeczami, czy może pomijają problemy, które są bardziej istotne? Piszcie w komentarzach!