r.

[Aktualizacja – bugfix] Game-breaking bug z Brandem i Luden’s Echo na URF-ie

Czy ten bug zostanie w końcu załatany? EDIT: Szybciej niż mi się wydawało!

Aktualizacja – 22 maja

RiotPopc0rner poinformował o naprawieniu błędu i wgraniu poprawki na serwery live. Błąd nie powinien być już możliwy do odtworzenia.

Poniżej oryginalna treść artykułu.


Oryg. data publikacji: 21 maja 2020 o 16.14.

Błąd zgłosiło nam już paru czytelników. Podejrzewamy, że powinien zostać załatany w ciągu najbliższych dni.

Brand, Luden’s Echo i URF

Do odtworzenia błędu potrzebne są:

  • Tryb gry: URF.
    • Nie da się go odtworzyć w Practice Toolu. Błąd występuje tylko na URF-ie.
  • Postać: Brand.
    • Podobno działa też na innych postaciach. W przypadku Branda bug może być odtworzony w 100% przypadków.
  • Przedmiot: Luden’s Echo (Echo Luden).
  • Runy: bez znaczenia.

Nie zachęcamy do odtwarzania błędu w swoich grach. Wykorzystywanie nieuczciwej przewagi może poskutkować banem konta. Gdy zobaczycie takie zachowanie w swojej grze, możecie zgłosić danego gracza.

Tym bardziej nie zachęcamy do tworzenia makr, które natychmiastowo przenoszą widok na bazę, parokrotnie klikają armatę, a później powracają do postaci. Takie zachowanie może skończyć się permanentnym banem.

Odtwarzanie błędu

  1. Brand musi zakupić Luden’s Echo na URF-ie.
  2. Użyj spella zadającego obrażenia w czasie.
  3. Przemieść mapę do armaty stojącej obok bazy.
  4. Klikaj na armatę, aż Luden’s Echo się załaduje.

Pasyw przedmiotu będzie się odnawiał co sekundę (a nie co 8-10 sekund).

Praktyczne użycie buga widzicie na poniższym filmiku.