League of Legends r.

Galio – przeliczniki – jak silny jest AoE taunt?

Poznajmy przeliczniki Galio!
  • Zasięg ataku: 150
  • Prędkość ruchu: 335
  • Bazowe HP: 550
  • Przyrost HP: 100
  • Bazowa mana: 400
  • Przyrost many: 40
  • Bazowy pancerz: 27
  • Przyrost pancerza: 3.5
  • Bazowe MR: 32
  • Odporność magiczna na poziom: 1.25
  • Bazowa regeneracja HP: 1.6
  • Przyrost regeneracji HP: 0.16
  • Bazowe obrażenia: 59
  • Przyrost obrażeń: 3.5
  • Prędkość ataku na poziom: 1.5

Colossal Smash (pasyw)

Przelicznik AP – 40%

Co każde 8 sekund kolejny atak Galio zadaje [10-160] (+100% całkowitego AD) (+40% bonusowego MR) obrażeń magicznych w danym obszarze.

Cooldown jest zredukowany o 4 sekundy, jeśli umiejętność Galio uderzy bohatera.

Bonusowe obrażenia: 16/22/28/34/40/48/56/64/72/80/88/100

Winds of War [Q]

Mana: 70/75/80/85/90
Cooldown: 10/9/8/7/6 sekund
Zasięg – 825 jednostek

Galio wystrzeliwuje dwa porywy wiatru, które zadają 60/95/130/165/200 (+60% AP) obrażeń magicznych.

Kiedy porywy się spotkają, zmienią się w ogromne tornado, które zadaje 45/60/75/95/105 (+40% AP) + 9% maksymalnego HP wroga (maks. 300 przeciwko potworom) jako obrażenia magiczne przez 1,5 sekundy.

 

 

Shield of Durand [W]

Mana: 50
Cooldown: 16/15/14/13/12 sekund (zaczynający się już od momentu rzucenia umiejętności)

Pasywnie: Jeśli Galio nie przyjmuje obrażeń przez 12 sekund, otrzymuje tarczę, która absorbuje 8/11/14/17/20/23% całkowitego HP obrażeń magicznych.

Pierwsze castowanie: Galio zaczyna ładowanie, otrzymując [20/25/30/35/40% + (8% na 100 bonusowego MR )] redukcji obrażeń, ale spowalniając się o 30%.

Drugie castowanie: Galio prowokuje pobliskich bohaterów na 0,5-1,5 sekundy i odświeża redukcję obrażeń na 2 sekundy. Czas trwania prowokacji i wzrost promienia zwiększają się wraz z czasem ładowania.

Ładowanie Shield of Durand nie może być przerwane przez kontrole tłumu.

Zasięg:

Justice Punch [E]

Mana: 50
Cooldown: 14/13/12/11/10 sekund

Galio szarżuje do przodu, zadając 100/140/180/220/260 (+70% AP) obrażeń magicznych i podrzucając wrogów na 0,75 sekundy. Galio zatrzyma się po uderzeniu bohatera lub terenu.

Hero’s Entrance [R]

Mana: 100
Cooldown: 160/140/120 sekund
Zasięg: 4000/4750/5500

Galio wyznacza na miejsce swojego lądowania obecne położenie sojusznika i daje mu [20/30/40% + (8% na 100 bonusowego MR)] redukcji obrażeń do czasu, aż wyląduje. Zanim jednak to nastąpi, przygotowuje się do skoku przez 1 sekundę.

Kiedy Galio wyląduje, wrogowie na danym obszarze otrzymują 150/250/350 (+70% AP) obrażeń magicznych i są podrzucani na 0,75 sekundy (1,25 seconds – wrogowie w centrum/środku umiejętności).

Zasięg: