- Zasięg ataku: 150
- Prędkość ruchu: 335
- Bazowe HP: 550
- Przyrost HP: 100
- Bazowa mana: 400
- Przyrost many: 40
- Bazowy pancerz: 27
- Przyrost pancerza: 3.5
- Bazowe MR: 32
- Odporność magiczna na poziom: 1.25
- Bazowa regeneracja HP: 1.6
- Przyrost regeneracji HP: 0.16
- Bazowe obrażenia: 59
- Przyrost obrażeń: 3.5
- Prędkość ataku na poziom: 1.5
Colossal Smash (pasyw)
Przelicznik AP – 40%
Co każde 8 sekund kolejny atak Galio zadaje [10-160] (+100% całkowitego AD) (+40% bonusowego MR) obrażeń magicznych w danym obszarze.
Cooldown jest zredukowany o 4 sekundy, jeśli umiejętność Galio uderzy bohatera.
Bonusowe obrażenia: 16/22/28/34/40/48/56/64/72/80/88/100
Winds of War [Q]
Mana: 70/75/80/85/90
Cooldown: 10/9/8/7/6 sekund
Zasięg – 825 jednostek
Galio wystrzeliwuje dwa porywy wiatru, które zadają 60/95/130/165/200 (+60% AP) obrażeń magicznych.
Kiedy porywy się spotkają, zmienią się w ogromne tornado, które zadaje 45/60/75/95/105 (+40% AP) + 9% maksymalnego HP wroga (maks. 300 przeciwko potworom) jako obrażenia magiczne przez 1,5 sekundy.
Shield of Durand [W]
Mana: 50
Cooldown: 16/15/14/13/12 sekund (zaczynający się już od momentu rzucenia umiejętności)
Pasywnie: Jeśli Galio nie przyjmuje obrażeń przez 12 sekund, otrzymuje tarczę, która absorbuje 8/11/14/17/20/23% całkowitego HP obrażeń magicznych.
Pierwsze castowanie: Galio zaczyna ładowanie, otrzymując [20/25/30/35/40% + (8% na 100 bonusowego MR )] redukcji obrażeń, ale spowalniając się o 30%.
Drugie castowanie: Galio prowokuje pobliskich bohaterów na 0,5-1,5 sekundy i odświeża redukcję obrażeń na 2 sekundy. Czas trwania prowokacji i wzrost promienia zwiększają się wraz z czasem ładowania.
Ładowanie Shield of Durand nie może być przerwane przez kontrole tłumu.
Zasięg:
Justice Punch [E]
Mana: 50
Cooldown: 14/13/12/11/10 sekund
Galio szarżuje do przodu, zadając 100/140/180/220/260 (+70% AP) obrażeń magicznych i podrzucając wrogów na 0,75 sekundy. Galio zatrzyma się po uderzeniu bohatera lub terenu.
Hero’s Entrance [R]
Mana: 100
Cooldown: 160/140/120 sekund
Zasięg: 4000/4750/5500
Galio wyznacza na miejsce swojego lądowania obecne położenie sojusznika i daje mu [20/30/40% + (8% na 100 bonusowego MR)] redukcji obrażeń do czasu, aż wyląduje. Zanim jednak to nastąpi, przygotowuje się do skoku przez 1 sekundę.
Kiedy Galio wyląduje, wrogowie na danym obszarze otrzymują 150/250/350 (+70% AP) obrażeń magicznych i są podrzucani na 0,75 sekundy (1,25 seconds – wrogowie w centrum/środku umiejętności).
Zasięg: