Ostatnie zmiany Galio otrzymał w patchu 9.2:
Q – Wichry Wojny
- Koszt: 70/75/80/85/90 pkt. many ⇒ 80/90/100/110/120 pkt. many.
- Obrażenia porywu wiatru: 70/110/150/190/230 pkt. ⇒70/105/140/175/210 pkt.
- Skalowanie porywu wiatru: 0,9 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,75 pkt. mocy umiejętności.
- Skalowanie obrażeń tornada: 4% maksymalnego zdrowia celu za każde 100 pkt. umiejętności ⇒ 2% maksymalnego zdrowia celu za każde 100 pkt. umiejętności (podstawowe obrażenia w wysokości 6% maksymalnego zdrowia bez zmian).
E – Cios Sprawiedliwości
- Obrażenia: 100/130/160/190/220 pkt. ⇒ 80/115/150/185/220 pkt.
Nerfy te okazały się zbyt silne, dlatego szybko je zmieniono w hotfiksie:
E – Cios Sprawiedliwości
- Obrażenia: 80/115/150/185/220 ⇒ 100/135/170/195/240.
Od tamtej pory nie widzieliśmy żadnych innych zmian Galio. Postać ta nadal jednak zmaga się z pewnym problemem: była projektowana głównie pod kątem samodzielnej gry na linii, a obecnie w aż 74,6% gier pojawia się jako… support. Zaledwie 14,45% graczy Galio wybiera mid. Co na to Riot?
Odpowiedzi udzielił RiotScruffy:
Tak, to nie jest wykluczone [że Riot zajmie się przywróceniem go na mida – dop. red.], na dłuższą metę naprawdę chcemy, żeby solo lane Galio był wartościowy.
Niestety rioter nie zdradził żadnych szczegółów na temat tego, kiedy i jakich zmian Galio możemy się spodziewać. Możliwe, że jeszcze nic nie zostało zaplanowane i będziemy musieli poczekać trochę dłużej.