r.

AP Ezreal na Midzie z Smite? Nowe OP?

Okazuje się, że nowym przedmiot do junglowania również sprawdza się na linii, jednym z największych objawień tego uaktualnienia jest AP Ezreal na środkowej alei ze Smitem. Dlaczego stał się dobry? Jak nim grać? Co budować?

Dlaczego Smite na Ezreala jest dobry?

Skirmisher's_Saber_(Magus)_item

  • Daje wiele możliwości podczas wczesnej fazy laningu, gdy używamy go na wroga, wystarczy jedno [Q] i kilka AA aby zbić przeciwnikowi większość HP
  • Czerwone ulepszenie pomaga mu w pojedynkach 1vs1, które nigdy nie były jego mocną stroną. Dodatkowo taki Smite obniża o 20 % obrażenia przeciwnika, co pozwala sobie skutecznej radzić z Assassinami
  • Runeglaive rozwiązuje inne problemy AP Ezreala. Zadaje obrażenia AoE co pomaga w farmie i pushowaniu. Dodatkowo pasyw tego przedmiotu sprawia, że nasze [Q] zamiast obrażeń fizycznych zadaje obrażenia magiczne! W te sposób Ezreal zyskuje aż 4 umiejętności zadające tego typu obrażenia
  • Dodatkowo używając [Q] przez ścianę na Raptory odzyskujemy 8 % many!
  • Gdy zbudujemy Runeglaive + Luden’s Echo otrzymujemy ogromny power spike i obrażenia

Jak go budować?

Skirmisher's_Saber_(Magus)_item

Ionian_Boots_of_Lucidity_item lub Sorcerer's_Shoes_item

Tear_of_the_Goddess_item -> Seraph's_Embrace_item lub Morellonomicon_item

3285_Ludens_Echo (1)

Rabadon's_Deathcap_item

Void_Staff_item lub Zhonya's_Hourglass_item lub Rylai's_Crystal_Scepter_item

  • Runeglaive – daje nam sens całego buildu
  • Jeśli decydujemy się budować morello wybieramy buty na penetrację magiczną. Jeśli chcemy stackować kropelkę, wybieramy buty na CDR. Ogólnie bardziej polecam Morello, ponieważ szybciej zaczniemy robić obrażenia
  • Luden’s Echo – daje nam prawdziwego kopa w mid game
  • Rabadon – przedmioty oczywisty dla każdego maga
  • Void jeśli przeciwnicy mają dużo Mresa. Klepsydra jeśli mamy problemy z przeżywalnością. Rylai, gdy przeciwnicy olali mres

Jakie Runy i Specjalizacje i Skille ?

  • Runy
    • Marks: Penetracja Magiczna
    • Seals: HP na poziom
    • Glyphs: 4x AP na poziom 5x CDR na poziom
    • Quinty: AP
  • Specjalizacje
    • 21/0/9 lub 21/9/0 według upodobań
  • Maksowanie skilli
    • Q jako pierwsze w starciu z zasięgowymi bohaterami (np. Annie)
    • W jako pierwsze w starciu z bohaterami walczącymi w zwarciu (np. Talon)
    • Złym pomysłem nie jest maksowanie tych skilli na zmianę
    • [R] maksujemy kiedy tylko możemy, [E] na samym końcu

Have fun w zdobywaniu free ELO