r.

Dwukrotny start tej samej gry? Dwa mecze naraz?

Kod spaghetti powraca w nowym wydaniu. Ta sama gra wystartowała dwukrotnie?

Pomimo, że przeżywamy teraz okres wielkanocny, to nie jest Easter Egg. Gracz o nicku Popingheads, nagrał specyficzny przypadek, kiedy to serwer Riotu postanowił, że rozpocznie jego grę dwukrotnie.

Dwa mecze naraz?

10 zawodników zagrało dwa razy ten sam mecz w dokładnie tym samym czasie. Brzmi jak incepcja, jak świat fantasy, ale to prawda. Według Popingheads, autora poniższego filmiku, klient gry przy starcie złapał laga i przyciął się, lecz po chwili gra wystartowała… tylko, że dwukrotnie.

Ciekawe ilu z nich zdało sobie sprawę, że rozgrywają mecz w jednej grze a w drugim są AFK?

Wsparcie Riot Games wyjaśniło okoliczności zajścia takie sytuacji:

Taka sytuacja może się wydarzyć, jeśli w dokładnie tym samym czasie wszystkich 10 Przywoływaczy rozłączy się z grą i nie połączy się ponownie lub wystąpią u nich inne problemy z łącznością. W razie zajścia takiej sytuacji nie są przyznawane żadne nagrody lub nakładane żadne kary (MMR, LP, mecze w seriach), ponieważ baza danych nie posiada żadnych informacji dotyczących danego meczu. Czasami klient Ligi może wyświetlać dany mecz w historii meczów, aczkolwiek nie wysłał on żadnych danych do bazy danych podczas trwania gry.

Z powodu wyżej wymienionych powodów, nie jesteśmy w stanie odzyskać żadnych statystyk z danego meczu w jakikolwiek sposób. Mając jednak całą sytuację na uwadze, ciągle pracujemy nad ulepszeniem połączenia klient-serwer tak, aby podobne zdarzenia nie miały miejsca w przyszłości.

784x250
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]