Co daje nam Obuwie Maga? Coś ciekawego, co przydaje się Karthusowi.
Statystyki:
- +15 przebicia odporności.
Nie jest to oznaczone jako “unikalny” bonus, więc logiczne, że możemy stackować rzeczy, które mają tę statystykę, aby zyskać kilka razy +15 do przebicia odporności.
Załóżmy kilka rzeczy:
Przypuśćmy, że mamy już:
- Haunting Guise i Void Staff.
- Dodatkowo runki – czerwone magic penetration; masterki ustawiamy pod Precyzję.
Jeżeli będziemy posiadali poszczególne rzeczy, to powinniśmy mieć 40% i 38 stałej wartości przebicia odporności.
Oto rezultaty:
Oś X pokazuje, jak dużo MR ma przeciwnik, a oś Y przedstawia, jak dużo AP dodatkowe Sorcerer’s Shoes są warte:
- 120 AP: Dorans, Haunting Guise, Void Staff.
- 175 AP: +Liandry’s.
- 250 AP: +Rylai’s.
- 390 AP: +Archangels.
Kiedy można kupić drugą parę butów?
Na pewno wtedy, kiedy przeciwnik ma trochę MR – szczególnie w late. Można przemyśleć Obuwie Maga podczas oszczędzania na ostatni item. Wówczas będziemy zadawali więcej obrażeń niż z jakimkolwiek itemem, jaki chcemy złożyć.
Jak się budować?
Doran’s Ring -> Tear -> Sorcerer’s Shoes -> Haunting Guise -> (Void Staff lub dodatkowe Sorcerer’s Shoes, jeżeli byłyby potrzebne) Liandry’s -> Rylai’s -> Archangels -> Deathcap.